دسته‌ها
اخبار تکنولوژی دوچرخه

اولین دوچرخه کروز BMW

شرکت خودروسازی بی ام و به مناسبت سالگرد راه اندازی خط تولید اولین خودروی بی ام و M2 کوپه، نسخه‌ای جدید نه از M2، بلکه نسخه‌ای ویژه و محدود از دوچرخه کروز سری M برای جشن سالروز M2 کوپه معرفی کرد.
به گزارش ویرلن ؛ این دوچرخه با الهام از بی ام و ۳۶۵ اسب بخاری M2 کوپه ساخته شده است و به طور انحصاری بر روی قاب آلومینیومی بدنه آن، از رنگ آبی (دقیقا همان رنگی که بر روی بی ام و M2 استفاده شده است) استفاده شده که آن را متمایز از هر دوچرخه دیگری می‌کند. قسمت بالایی تنه و پشت فرمان این دوچرخه هم به صورتی برجسته و قوس دار طراحی شده که همانند مخزن سوخت موتورسیکلت‌ها درآمده است. بر روی تنه و در زیر صندلی نشیمنگاه هم از لوگوی بی ام و M2 و همچنین در جلوی دوچرخه هم پلاکی تحت عنوان (BMW M Bike) نقش بسته است.

۴۱۳۸۲_۳
علاوه بر طراحی، در جلو و عقب این دوچرخه از رینگ‌های ۲۸ اینچی حرفه ای استفاده شده و برای متوقف کردن آن‌ها هم از ترمزهای دیسکی هیدرولیکی کمک گرفته شده است. صندلی و قاب آن هم از فیبرکربن ساخته شده تا در کنار قاب و بدنه آلومینیومی، محکم‌تر و وزنی سبک‌تر داشته باشد و برای حرکت دادن آن به نیروی کمتری نیاز باشد. پیشرانه‌ای هم بر روی این دوچرخه نصب نشده که بخواهیم چیزی در رابطه با آن بگوییم، ولی در کنار پیشرانه محرکی زنده همچون انسان، چرخ دنده عقب این دوچرخه با ۳۰ دندانه توسعه پیدا کرده تا در موقع حرکت گشتاوری مطلوب و در هنگام سرعت گرفتن هم سرعتی بیشتر برای این دوچرخه همچون بی.ام.و M2 داشته باشد (البته چرخ دنده اول دوتایی بوده و کمک دنده هم بر روی این دوچرخه وجود دارد).
در آخر هم کمپانی مادر بی ام و اعلام کرد که این دوچرخه را به تعداد محدود ۱۵۰۰ دستگاهی تولید خواهد کرد و به قیمت تقریبا زیاد ۱۵۸۵ دلار به بازار عرضه خواهد کرد.

۶۸۶۶۷_۴

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle