دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

کشور بوتسوانای آفریقا برترین مقصد گردشگری در سال ۲۰۱۶

به گزارش ویرلن:

لونلی پلانت به تازگی فهرست مقاصد برتر گردشگری در سال ۲۰۱۶ میلادی را منتشر کرده است. لونلی پلانت (Lonely Planet) نام یک انتشاراتی مخصوص کتاب های راهنمای سفر و گردشگری است. این انتشارات را می توان یکی از مطرح ترین انتشارات در این عرصه دانست. مسافران علاقه مند به سفرهای ارزان از جمله مشتریان لونلی پلانت هستند.

در صدر فهرست اعلام شده، کشور بوتسوانای آفریقا قرار دارد که به طبیعت بکر و حیات وحش خود مشهور است. پس از بوتسوانا، کشور ژاپن و ایالات متحده آمریکا قرار داند.
این کشور آفریقایی که سال دیگر پنجاهمین سالگرد استقلال خود را جشن خواهد گرفت، ترکیبی نادر از بیابان و دلتا است که همین مسئله سبب شده آرایش حیات وحش منحصر به خود را داشته باشد. حدود ۱۷ درصد از خاک بوتسوانا به پارک های ملی اختصاص یافته است. در سال ۲۰۱۴ میلادی نیز، دلتای اوکاوانگو به عنوان هزارمین میراث جهانی یونسکو ثبت شد.

بوتسوانا را مهد تمدن آفریقا لقب داده اند . اولین قبیله ای که در بوتسوانای کنونی سکنی گزید ، قبیله ی سان ( ( Sanنام داشت ، پس از آن این منطقه به زیستگاه قوم تسوانا ( Tswana ) تبدیل شد که وجه تسیمه ی این کشور نیز به دلیل نام قوم تسواناست که در این منطقه ی ساکن بودند . در سال ۱۸۲۰ قبایل زولو و در سال ۱۸۷۰ بوئر ها به منطقه ی بوتسوانا دست اندازی کردند و تا سال ۱۸۸۰ از مهمترین عوامل ناامنی منطقه بودند . در سال ۱۸۸۵ بوتسوانا به طورت تحت الحمایه ی بریتانیا درآمد و ” بچوانالند ” ( Bechuanaland ) نام گرفت

 برای مشاهده اطلاعات هتل در بوتسوانا، راهنمای جاذبه های تور بوتسوانا و گرفتن قیمت هتل های بوتسوانا به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در بوتسوانا را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle