دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

پاتایا و تخت جمشید در اشل کوچک!

به فاصله کوتاهی از بانکوک به پاتایا یکی از مقاصد آفتابی تایلند وارد می شوی. جایی که انواع فعالیتهای دریایی در سواحل آن تعریف شده است.
در این شهر خشکی و دریا در نقطه ساحل به اتفاق نظر رسیده و صحنه های زیبایی را خلق کرده اند بیشتر که نگاه کنی درون آبهای اطراف، جزیره های کوچکی را می بینی که هرکدام حاکی از اسرار شگرف الهی‌ هستند. شاید ندانی که در حوالی این شهر یک “مینی سیام” وجود دارد که در آن آثار شاخص تاریخی جهان را بازسازی کرده‌اند. از تخت جمشید تا برج آزادی گرفته تا اهرام ثلاثه و برج ایفل ، از این سوی دنیا تا آن سوی دنیا هر آن چه که به چشم مردم زیباست و برای دیدن هرکدام باید زمان و پول زیادی هزینه کرد در اینجا می توان یکجا دید. حال تصمیم با شماست اگر فکر می کنی این مکان ارزش دیدن را دارد بار سفر بسته و راهی سرزمینهای تازه و کهن شوید.
از دلایل محبوبیت این شهر ساحلی، وجود انواع رستورانهایی است که غذاهای متنوع تایلندی، آسیایی و اروپایی را ارائه میدهند. انواع ورزشهای دریایی، گلف، خرید و روستای فیلها از جذابیتهای این شهر است. گلفبازان زیادی از سراسر جهان به این منطقه میآیند. همچنین با وجود نزدیکی به بانکوک، فعالیتهایی چون بانجی جامپینگ؛ غواصی و اسکی روی آب در این جا طرفدارانی دارد.
اما امکانات هتل رویال کلیف به عنوان یک اقامتگاه ساحلی را به شما توصیه می کنیم. ساختمان‌ها واستخرهای متعدد و مناظر چشم نواز محوطه بزرگ و زیبای هتل، دارای مراکز خاصی همچون سالن بازی کودکان، سینمای سه بعدی، کلاس آشپزی (تای فود) کلاس میوه آرایی ، آموزش یوگا ،سالن ورزشی بسیار مجهز ، چند زمین تنیس ، سالن ماساژ ( یکی از طبقات هتل بطور کامل) ، رستورانهای متعدد و ساحل اختصاصی و هرآنچه که شما برای یک اقامت تفریحی نیاز دارید مهیا ست
هتل رویال کلیف خود به تنهایی یک مقصد گردشگری است و به طوری که این هتل غیراز محصولات وارداتی مابقی مواد اولیه را خود تولید می‌کند و تعدادی در مزرعه ها و کارخانجاتی که متعلق به هتل است مشغولند.
در پاتایا استراحتگاه و باغ نوآنگ نوچ Nong Nooch را فراموش نکن! این مکان جایزه گردشگری تایلند در اقامتگاهها و جایزه ۲۰۱۰ جاذبههای اقامتی را برنده شده است. نوآنگنوچ باغی به سبک تایلندی با اقامتگاههای پراکنده است که یک رشته از ساختمانهای کلاهفرنگی به سبک تایلندی در میان رستنیها و گیاهان متنوع چشمانداز زیبایی را ایجاد کرده است. در این جا نمایش فیلها که بازتابدهنده سنت این کشور است بسیار دیدنی است و می توانید از پیادهروی در میان گونههای نادر و زیبای این باغ لذت ببرید.
در باغوحش روباز Khao Khieo نیز گونه های متنوع حیات وحش بومی و یا وارداتی آزادانه و به طور طبیعی زندگی میکنند. طراحی این باغ وحش به گونهای است که بازدیدکنندگان در فضای کاملا نزدیکی میتوانند آنها را از نزدیک تماشا کنند و از صدها گونه پرنده عکاسی کنند. در این جا این بخت را خواهید داشت تا هیجان سافاری شبانه را در قلب باغوحش تجربه کنید. اگر برای نمایش کروکدیلها، ببر بنگال، شترها و گوزنها بی تاب هستی به باغ وحش ببر سریراچا Sri Rachaدر حومه پاتایا سری بزن که در طول روز گشتهای متعددی برای نمایش بازدیدکنندگان برپاست.. برای اولین بار از نزدیک می بینی که چگونه روابط دوستانهای بین گربهسانان و خوکها برقرار شده است!

 

برای مشاهده اطلاعات هتل در پاتایا ، راهنمای جاذبه های تور پاتایا و گرفتن قیمت هتل های پاتایا  به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در پاتایا را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle