دسته‌ها
توریسم جهان سرگرمی گردشگری گردشگری گوناگون

هرآنچه درمورد تایوان نمیدانید

“به گزارش ویرلن“،بر اساس گزارش اخیر وزارت کشور «تایوان» این موضوع مشخص شد که در سال گذشته میلادی بیش از چهار هزار مرد در این کشور توسط زنان خود مورد خشونت قرار گرفتند. «چانگ هسیو یوآن» ـ یکی از مقامات وزارت کشور «تایوان» در امور خشونت‌های خانگی ـ یادآور شد:

طی سال گذشته میلادی چهار هزار و ۴۲۸ مرد در این کشور توسط زنان خود مورد خشونت‌های روانی و جسمی قرار گرفتند. وی خاطر نشان کرد: این میزان دقیقا چندین برابر سال‌های گذشته است، به طوری که در سال‌های ۲۰۰۲ میلادی تنها یک‌هزار و ۳۲۵ مرد مورد خشونت قرار گرفته بودند. در گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس آمده است که به احتمال زیاد این تعداد کمتر از میزان واقعی باشد، چرا که مردان اکثرا برای حفظ آبرو و غرور خود از گزارش دادن خشونت‌های اعمال شده علیه خودشان خودداری می‌کنند.

در گزارش این خبرگزاری همچنین به این موضوع اشاره شده که عواملی همچون حقوق بالای زنان در این کشور و استقلال مالی کامل از مهم‌ترین مسایل در بروز خشونت علیه مردان در «تایوان» محسوب می‌شود، چرا که زنان در اصل نقش تامین‌کننده مخارج زندگی را بازی می‌کنند و به همین دلیل است که شوهران خود را برای این که «مفت خور» و «تن پرور» هستند، مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند!!

با این حال، وجود اورژانس اجتماعی و تلفن‌های امدادرسان به شوهران کتک خورده می‌تواند باعث دلگرمی و کمک به این افراد و برقراری عدالت و برابری جنسیتی در این کشور باشد.


برای مشاهده اطلاعات هتل در تایوان، راهنمای جاذبه های تور تایوان و گرفتن قیمت هتل های تایوان به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در تایوان را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle