دسته‌ها
گردشگری گردشگری

معرفی ۶ مرکز گردشگری جدید که مورد استقبال توریست‌ها قرار گرفته

دنیای ماجراجویی IMG
دنیای ماجراجویی IMG یک پارک موضوعی سرپوشیده است که بخشی از مجتمع تفریحی دوبی لند می باشد. این پارک به ۴ منطقه تقسیم می شود که هریک موضوع خاصی دارد و شامل جاذبه های تفریحی مختلفی نظیر ترن هوایی، سینمای پنج بعدی و فروشگاه های مختلف می شود. این پارک پس از بهره برداری تا پایان سال ۲۰۱۴ به بزرگ ترین پارک سرگرمی دنیا تبدیل می شود.
این پارک توسط گروه IMG ساخته شده و بخشی از پروژه توسعه شهر عربی (بخشی از دوبی لند) می باشد. در سال ۲۰۱۴ این پارک ۳۲۶ میلیون دلار از بانک اسلامی ابوظبی وام گرفت. ارزش این پارک ۱ میلیارد دلار تخمین زده شده است. پیش بینی می شود این پارک که روزانه ظرفیت ۲۰۰۰۰ بازدید کننده را دارد، به طور متوسط روزانه ۱۰۰۰۰ بازدید کننده داشته باشد.

دنیای ماجراجویی IMG

دایره گوانجو
به گزارش ویرلن ، دایره گوانجو یک ساختمان برجسته در گوانجو می باشد که دفتر مرکزی گروه Hongda Xingye و همچنین بازرگانی پلاستیک(Guangdong (GDPE، بزرگ ترین صادر کننده مواد خام پلاستیکی در دنیا، می باشد.
این ساختمان که ۱۳۸ متر ارتفاع و ۳۳ طبقه دارد، توسط معمار ایتالیایی، جوزف دی پاسکال ساخته شده است. زیربنای آن ۸۵۰۰۰ متر مربع می باشد و ساخت آن ۷۰
میلیون دلار هزینه برداشته است.
این ساختمان عجیب در جنوب غربی گوانجو و در مجاورت رودخانه پرل واقع است و مشابه آن در شنیان چین نیز وجود دارد، با این تفاوت که داخل دایره گوانجو سوراخی به قطر پنجاه متر وجود دارد. این بنا بر اساس ادراکات و روانشناسی شرقی، اصول فنگ شویی و همچنین دایره یشمی ۲۰۰۰ ساله چین (Bidisk) طراحی شده است.

دایره گوانجو

جزیره فانتاسی سنگاپور
این جزیره که بزرگ ترین اکوپارک دنیا می باشد، در ۱۶ کیلومتری خلیج سنتوسا واقع است. با طی کردن مسیر کوتاهی بوسیله قایق به یک جزیره لوکس خواهید رسید و در کنار جاذبه های طبیعی آن، دسترسی آسانی به مهمترین جاذبه های سنگاپور نظیر Universal Studio، Resorts World، Marina Bay Sands و Orchard Road خواهید داشت.
این پارک موضوعی ۳۲۸ هکتار وسعت دارد و تعداد محدودی ویلای لوکس با طراحی منحصر بفرد که همگون با محیط جزایر بکر استوایی می باشد، در آن ساخته شده است. غیر از این ویلاهای مسکونی، فضاهای خاصی برای تفریح و بازدید از جمله مسیر های طبیعی، آبزی پروری، ماجراجویی، ورزش های آبی و خرید طراحی شده است.

جزیره فانتاسی سنگاپور

موزه صدا و سیمای ریودوژانیرو
این موزه که در مجاورت ساحل کوپاگابانا قرار دارد، تا پایان سال ۲۰۱۴ به بهره برداری می رسد. این ساختمان فوق مدرن سفید رنگ با نمای بیرونی شیشه ای شامل گالری ها و نمایشگاه هایی از فرهنگ بومیان ریودوژانیرو (کاریوکا)، سالن تئاتر با گنجایش ۳۰۰ صندلی، فروشگاه، کافی شاپ و یک رستوران در تراس با چشم انداز ساحل می شود. پیاده روهای بسیار خلاقانه و پیچیده ای تحت تأثیر امواج دریا در اطراف ساختمان توسط معمار مشهور، روبرتو مارکس طراحی شده است.
این موزه شما را با تاریخ فرهنگی ریودوژانیرو، کارنیوال ها، سامبا و باسانوا آشنا می کند. در این بنای یک هکتاری، اسناد، عکس ها، بیلبوردها، موسیقی ها، ویدئوها و روزنامه های تاریخی ریودوژانیرو نگهداری می شود.

موزه صدا و سیمای ریودوژانیرو

بیوموزه پاناما سیتی
بیوموزه که به موزه تنوع زیستی: پل زندگی پاناما نیز معروف است در خیابان آمادور پاناما سیتی واقع است. این موزه توسط معمار معروف، فرانک گری ساخته شده و اولین طراحی او در امریکای لاتین می باشد. ایده این طرح در سال ۱۹۹۹ داده شد و در اکتبر ۲۰۱۴ به بهره برداری رسید. در سال ۲۰۰۴، گری که همسرش پانامایی می باشد، اعلام کرد که این طرح، هدیه ای برای مردم پاناما است. ساخت این بنا در سال ۲۰۰۴ با سرمایه گذاری معادل ۶۰ میلیون دلار آغاز شد و ساخت آن به دلیل نبود تکنولوژی و تجهیزات مورد نیاز، به تأخیر افتاد. برای سازگاری با اقلیم استوایی، در پنل های به کار رفته در سقف این موزه، از رنگ های روشن استفاده شده است. موزه تنوع زیستی شامل ۸ نمایشگاه می شود که تداعی گر تنوع زیستی در پاناما می باشد. این نمایشگاه ها توسط مؤسسه اسمیتسونیان و دانشگاه پاناما اداره می شود. غیر از این نمایشگاه ها این موزه ظرفیت برگزاری رویدادهایی نظیر کنسرت را نیز دارد.

بیوموزه پاناما سیتی

 

پیاده روی هوایی Glacier در پارک ملی جاسپر
چشم انداز بدون مانع به جنگل های دره سانواپتا، پارک ملی جاسپر و یخچال کانادا، تجربه ای بی نظیر و شگفت آوری است که پیاده روی هوایی Glacier به بازدید کنندگان ارائه می دهد. این پیاده رو که به تازگی افتتاح شده، حدود ۳۰۰ متر ارتفاع دارد. طراحی آن مشابه پیاده روی گراند کانیون می باشد و تمهیدات پیچیده ای برای نصب آن لحاظ شده است. این پیاده رو به اندازه ۳۰ متر از لبه صخره بیرون آمده است.
کف پیاده رو شیشه ای است، به طوری که می توانید به راحتی دره جنگلی زیر پای خود را ملاحظه کنید، گویی در وسط دره در حال پرواز هستید. این منحصر بفرد ترین تجربه ای است که علاقه مندان به ماجراجویی در طبیعت می توانند داشته باشند. طراحی این جاذبه گردشگری به گونه ای است که کمترین آسیب را به طبیعت وارد کرده و پیش از بهره برداری جایزه های زیادی را برده است.

پیاده روی هوایی Glacier در پارک ملی جاسپر

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle