دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

مادرید پرجوش و خروش را بهتر بشناسید

هیچ شهری به سرزندگی و پویایی مادرید در جهان نخواهی یافت! در این شهر پرجنب و جوش به هیچ وجه احساس غربت نخواهی کرد. این جا پایتخت آندلس است جایی که اعراب آن را فتح کردند و با فرهنگ عربی بسیار آمیخته است. هرنوع نژاد و یا سلیقه ای مورد استقبال قرار می گیرد. رستوران های فراوان همراه با موسیقی در سطح شهر به راستی اغواکننده است.
مادرید همانند سایر شهرهای اسپانیا سرشار از آثار هنری است و کافی است یک بار به این شهر پا بگذاری تا دوباره و دوباره هوس سفر به این شهر را در سر بپرورانی! دیوارهای شهرهای گویا مملو از آثار هنری است و یکی از غنی ترین شهرها از نظر منوهای غذا را دارد. یادتان باشد که از خوردن غذا در هر رستوران پشیمان نخواهید شد. این جا شاید بیش از هر شهری در دنیا کافی شاپ دارد.
به محض ورود به مادرید کارت عبور حمل و نقل خریداری کنید که با عنوان Madrid Tourist Travel Pass شناخته می شود. با این کارت می توانی از تمام وسایل حمل و نقل شهری بدون محدودیت استفاده کنی. یادت باشد که در زون a به موزه ها و در زون t به مرکز شهر دسترسی خواهی داشت.
شب سال نو که در مادرید باشید میدان دروازه خورشید Puerta Del Sol در جنوب شهر همیشه خاطره انگیز است. به ویژه که حالا شهرداری طراحی این میدان را تغییر داده و خودروها اجازه ورود ندارند و به عنوان یک پاتوق دست اول گردشگری گرداگرد آن نوازندگان و فروشندگان ریز و درشت فضای گرمی ایجاد کرده اند. در این میدان مجسمه خرس و درخت توت فرنگی حالا به نماد پایتخت اسپانیا مبدل شده است. پس از آن کاخ سلطنی یک گزینه زیبا برای مشاهده معماری و هنر و نقاشی است که در ۵۰ اتاق اعجاب آور این قصر به نمایش درآمده است و میهمانی های دولتی نیز عموما در این کاح برپا می شود. از میدان دروازه خورشید که خارج شوید به فاصله کمی به میدان پلازا مایور می رسید که زمانی برای مشاهده ورزش گاوبازی ساخته شده بود دورتادور آن مغازه و ساختمان های سه طبقه با نظم زیبایی به سبک گوتیک شما را احاطه می کند. پلازا مایور هنوز هم همان کارکرد تفریحی خود را همانند قرن هجدهم حفظ کرده است.
پس از آن موزه پرادو را پیشنهاد می کنیم که یکی از پربازدیدترین مراکز مادرید است و ساختار معماری قرن هجدهمی دارد. در این موزه از مشاهده آثار هنری قرن ۱۲ تا ۱۹ میلادی لذت خواهید برد اما بازدید از این موزه به هیچ روی با یک یک بار دیدن امکان پذیر نخواهد بود.
یکی از زیبایی های شهر مادرید پارک ۳۵۰ هکتاری الریتو ElRetiro است که در مرکز شهر قرار دارد. این جا از معدود مراکزی است که می ـوانی قایق و کانویی اجاره کنی و از دیدن مجسمه هایی چون آلفونسو در شرق ساحل لذت ببری!
اما پیشنهاد ویژه ما برای مادریدگردی بلوار “گرن ویاGran Via”ست که به عنوان خیابانی پهن پیکر مشهور است که هیچگاه خواب ندارد! این خیابان مرکز شهر را به اسپانا پلازا متصل می کند و در تقاطع صدها مغازه، مرکز خرید و فروشگاه و شرکت های تجاری قرار گرفته است. یکی از ساختمان های شاخص این بلوار “تلفونیکا” نام دارد که در سال ۱۹۲۹ بلندترین ساختمان اروپا بود و حالا هواداران مادرید با آن عکس های یادگاری می گیرند!

 

برای مشاهده اطلاعات هتل در  مادرید  ، راهنمای جاذبه های تور مادرید و گرفتن قیمت   هتل  های مادرید به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در مادرید را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle