دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

سئول،ببر آسیا

به گزارش ویرلن: کرهٔ جنوبی دومین رشد سریع اقتصادی دنیا در چهار دههٔ اخیر را دارا می‌باشد. در کرهٔ جنوبی، از سال ۱۹۶۳ و ‏فقط ظرف مدت ۴۰ سال، درآمد سرانه بر حسب قدرت خرید، چیزی نزدیک به ۱۴ برابر افزایش یافت. دست ‏یافتن به نتیجه‌ای مشابه برای بریتانیا بیش از دو سده (بین اواخر سدهٔ هجدهم و زمان حاضر) و برای آمریکا در ‏حدود یک و نیم سده (از سدهٔ ۱۸۶۰ تا کنون) زمان برد. این پیشرفت قابل توجه که کرهٔ جنوبی را در کمتر از نیم ‏قرن بدل به کشوری پیشرفته و ثروتمند نمود، اغلب معجزهٔ رودخانهٔ هان نامیده می‌شود و در مجامع ‏بین‌المللی، صفت «ببر آسیا» را برای این کشور به ارمغان آورده‌ است.‏‎.‎‏ 

همچنین سئول، پایتخت این کشور، یکی از ده شهر برجستهٔ اقتصادی و مالی جهان است. فرودگاه اینچئون در ۵۰ کیلومتری شهر سئول واقع شده و بعنوان فرودگاه اصلی و بین المللی کره جنوبی شناخته شده است و یکی ‏از شلوغ ترین فرودگاه های دنیاست.این فرودگاه برای ۶ سال متوالی از طرف شورای بین المللی فرودگاه های ژنو به عنوان بهترین ‏فرودگاه جهان از نظر کیفیت و خدمات به مسافران انتخاب شده و رکورددار زمان کنترل پاسپورت و تحویل بار میباشد. ‏ از پرواز به این فرودگاه لذت خواهید برد . ‏

بزرگ‌ترین کلیسای جهان
کمتر کسی می‌تواند حدس بزند که بزرگ‌ترین کلیسای جهان در شهر سئول قرار دارد. در حقیقت از هر ۱۰ نفری که در شهر سئول زندگی می‌کنند، یکی از آنها عضو این کلیساست. کلیسای «یودو فوب گوسپل» بیش از یک میلیون عضو دارد و در روزهای یکشنبه به طور میانگین میزبان جمعیتی حدود ۲۶ تا ۶۰۰ هزار نفر است. در این مکان می‌توان شاهد فرهنگ مذهبی مردم کره بود. اگر دوست دارید به این کلیسا سری بزنید باید آماده باشید تا در ازدهام جمعیت گم شوید و در بهترین حالت از دور کلیسا را ببینید.

Gyeongbok-gung palace
قصر گیونگ بوک گانگ به طور حتم یکی از زیباترین قصرهای باستانی کره جنوبی است. این کاخ در سال ۱۳۹۵ میلادی ساخته شد. در سال ۱۵۹۲ میلادی و در اثر حمله ی ژاپنی ها دچار آتش سوزی شد ولی پس از حدود ۳۰۰ سال تمامی ۷۷۰۰ اتاق آن بازسازی شد. اکنون این کاخ یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی سئول میباشد

Blue House
این کاخ ماهیتی شبیه به کاخ سفید دارد و در حقیقت از الگوی کاخ سفید واشنگتن برای ساخت این نوع بنا استفاده شده است.کاخ آبی در باغ سلطنتی امپراطوری Joseon و طبق سنت‌های تاریخی، فرهنگی مردم کره ساخته شده است اگرچه از المان‌های مدرن نیز بی‌بهره نیست. وجود درختان انبوه در اطراف این مجموعه و کوه مرتفعی در پشت آن، نمایی منحصربفرد و زیبا بدان بخشیده است.

به طور کلی مجموعه کاخ آبی شامل دفتر رسمی رئیس‌جمهور، اداره تشریفات، تالار کنفرانس و دبیرخانه هیئت دولت است که فضایی ۲۵۰ هزار متر مربعی را اشغال نموده است

Aqua Planet
به دنیای شگفت انگیز آبزیان و جانوران خوش آمدید.پنگوئن های زیبا ، خانواده ی فوک ها و کوسه ها تنها قسمتی از این مجموعه ی بینظیر است.لذتی به یاد ماندنی از نحوه ی زندگی موجودات دریایی همراه با کشف رابطه ی همزیستی انسان و طبیعت را یکجا تجربه خواهید کرد

Korean folk village
دهکده محلی کره ای بازسازی دقیقی از یک دهکده قدیمی در کره است، همانگونه که در گذشته کاربرد داشته ، این دهکده بازسازی شده شامل خانه های کره ای سنتی، رستورانهای کره ای و مغازه های صنعتگرانی می باشد که هنوز صنایع را به شیوه سنتی تولید می کنند.

اگر شما به فرهنگ کهن و سنتی علاقه مند باشید، این دهکده حتما شما را به خود جذب می کند. دهکده محلی کره ای در نزدیکی سئول یکی از بهترین جاذبه های گردشگری کره جنوبی ست. همه روزه نمایش های گوناگون شامل ازدواج سنتی ، اسب سواری و …. در ساعت های خاصی برگزار میشود.

N Seoul Tower
برج سئول به ارتفاع ۲۳۶٫۷ متر بر روی تپه ی نامسان (ارتفاع ۲۴۳ متر) واقع شده که چشم اندازی بی نظیر از سئول و مناطق مجاور در اختیار بازدیدکنندگان قرار خواهد داد.

این برج با نورپردازی فوق العاده در ساعات مختلف شب به رنگ های متفاوتی دیده میشود. همچنین در مناسبت های خاص نورپردازی های ویژه ای را بر بدنه ی برج نظلره گر خواهید بود.

برای دسترسی به برج و صعود به تپه ی سرسبز namsan دو راه شامل مسیر پیاده روی و یا استفاده از تله کابین در نظرگرفته شده است.بهترین زمان برای بازدید از برج سئول هنگام غروب آفتاب و شروع زندگی شبانه با روشن شدن میلیونها چراغ رنگارنگ درسطح شهر است.

Everland
مجموعه ی اورلند شامل یکی از بزرگترین شهربازی های دنیا، بازارهایی به سبک فرانسوی، ایتالیایی و …. و همچنین باغ وحش است.دستگاه های مهیج بازی که بعضا فقط با دیدن آنها دچار سرگیجه خواهید شد چه رسد به امتحان کردن آنها …. . برگزاری فستیوال و کارناوال جزء برنامه های روزانه ی اورلند است.

جزیره جیجو بهشت کره جنوبی Jeju island
جزیره جیجو بزرگترین جزیره ی آتشفشانی کره جنوبی است. این مقصد توریستی فوق العاده با هوای معتدل و ملایم، ساحل های خوش منظر، آبشارها ، صخره ها و غارهای متعدد خودستایی میکند. این جزیره با داشتن مناظر منحصر به فرد به عنوان میراث جهانی از طرف سازمان یونسکو انتخاب شده است. همچنین اخیرا برنده ی گواهینامه ی جهانی ژئوپارک شده و به عنوان یکی از عجایب هفتگانه ی طبیعت شناخته شده است.

بوسان – کرۀ جنوبی
بوسان دومین شهر بزرگ کرۀ جنوبی بعد از سئول با جمعیتی بالغ بر ۳٫۶ میلیون نفر میباشد. این شهر در بزرگترین ناحیۀ ‏صنعتی کرۀ جنوبی به نام “منطقۀ اقتصادی جنوب شرقی” واقع شده است. بوسان شهری فرهنگی، آموزشی و مرکز اقتصادی در ‏منطقه میباشد و بزرگترین شهر بندری کرۀ جنوبی است. این شهر در جنوب شرقی ترین نقطۀ شبه جزیرۀ کره قرار دارد.‏

بوسان میهمان بازیهای آسیایی ۲۰۰۲ بود. همچنین یکی از شهرهای میهمان برای بازیهای جام جهانی فوتبال ۲۰۰۲ نیز بوده ‏است.‏‏

این شهر دارای طولانی ترین خط ساحلی و بلندترین رودخانۀ کره میباشد.‏‏

برای مشاهده اطلاعات هتل در سئول،، راهنمای جاذبه های تور سئول، و گرفتن قیمت هتل های سئول، به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در سئول، را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle