دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

زمان برگزاری فستیوال خرید دبی ۲۰۱۶

به گزارش ویرلن:

فقط سالی یک بار فرصت دیدنش است

زمان برگزاری فستیوال خرید دبی ۲۰۱۶
آغاز جشنواره خرید دبی : جمعه ۱ ژانویه ۲۰۱۶
پایان جشنواره خرید دبی یکشنیه ۱ فوریه ۲۰۱۶
در جشنواره دبی با شعار یک خانواده – یک جهان-یک جشنواره بازدیدکنندگان می توانند محصولات برترین برندها و کارخانه های مختلف دنیا را در این نمایشگاه با ارزانترین قیمت تهیه نمایند زیرا شعار دولت دبی بر اساس هدف واردات و فروش بدون مالیات و سعی در جذب بازدیدکنندگان و ورود فروشندگان به این منطقه تجاری را دارد . در طول یک ماه جشنواره خرید علاوه بر خرید محصولات ارزان تا ۷۵% تخفیف از فروشگاههای معتبر میتوانید از برنامه های سرگرم کننده این جشنواره مانند موسیقی ، آتش بازی ، اجراهای شبانه ، نمایش فیلم و تئاتر ، اجراهای خیابانی انواع نمایشکاههای گل و محصولات جانبی ، تورهای گردشگری و صدها برنامه تفریحی دیگر نیز استفاده نمائید . در طول جشنواره خرید دبی هفته مد دبی نیز برگزار میگردد که در آن جدیدترین انواع مدهای سال برای علاقه مندان ارائه میگردد . پیشنهاد میکنم اگر در ایام جشنواره به این شهر سفر می کنید در هتل های دبی در نزدیکی مارکز خرید مهم اقامت کنید تا رفت و آمد راحتتری داشته باشید .
ویژگیهای فستیوال خرید دبی

از مهمترین ویژگیهای جشنواره خرید جدا از معافیت مالیاتی برای فروشندگان و خریداران و نیز خرید کالای ارزان ارائه جوایز بسیار ارزنده به برندگان قرعه کشی هاست . جوایزی مانند ماشین LX570 ، جوایز نقدی ۱۰۰٫۰۰۰ درهمی و انواع سرویسهای جواهرآلات ، سکه های طلا ، ۲۱ کیلو طلا و نیز چندین دستگاه ماشین لگزوس می باشد که در قرعه کشی به خریداران تعلق می گیرد . از دیگر ویژگیهای جشنواره دبی اجرای برنامه های کارناوال در می باشد که توسط گروههای مختلف ژاپنی چینی عربی و روسی برگزار میگردد .در جشنواره خرید در دبی کودکان هم در نظر گرفته شده اند و در آن توجه ویژه ای به کودکان و خردسالان شده . در طول جشنواره برنامه های شاد موسیقی ، تئاتر عروسکی ، برنامه های مختلف سیرک ، آتش بازی ، کاریکاتور ، نمایش نور و صدا و دهها برنامه شاد و مفرح دیگر ترتیب داده شده است تا کودکان همپای بزرگترها از این برنامه خرید لذت کافی را ببرند . در کنار برنامه های اشاره شده بالا می توان به بخش خوشمزه و رنگارنگ این فستیوال یعنی جشنواره غذای فستیوال خرید دبی اشاره نمود که در آن آشپزهای بین المللی از سراسر دنیا با برقراری مسابقات آشپزی کارگاههای آشپزی و مسابقات مختلف آشپزی هر ذائقه ای را تحریک می کنند .


برای مشاهده اطلاعات هتل در دبی، راهنمای جاذبه های تور دبی و گرفتن قیمت  هتل های دبی به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در دبی را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle