دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

راهنمای رزرو هتل در شانگهای

به گزارش ویرلن؛ شانگهای در مقایسه با سایر شهرهای چین امکانات متنوع و گسترده ای را برای مسافران فراهم نموده است. برای آن دسته از مسافرانی که بدنبال محل اقامت با قیمت مناسب هستند، هتل های زنجیره ای (chain hotels)، هتل های معمولی و ساختمانهای قدیمی که به هتل تبدیل شده اند، انتخاب مناسبی است. اتاق های این هتل ها معمولا به حمام یا دوش مجهز هستند و گاهی امکاناتی مانند اینترنت پر سرعت و تلویزیون ماهواره ای با کانالهای محدود در اختیار مسافران گذاشته می شود. متل های Jinjiang Star از جمله هتل های زنجیره ای قابل اعتماد هستند که در اکثر نواحی شانگهای شعبه دارد و تمیز، امن و مقرون به صرفه اند. گردشگرانی که به قصد سیاحت و تفریح به رزرو تور شانگهای اقدام می کنند، معمولاً امکان انتخاب طیف وسیعی از تسهیلات اقامتی در شانگهای را دارند.

هتل های بسیار گران قیمت به دو دسته تقسیم می شوند: هتل های تاریخی که با فراهم کردن محیطی قدیمی سعی در جذب مسافران دارند و هتل های شیک و مدرن با انواع امکانات رفاهی. از جمله لوکس ترین هتل های شانگهای می توان به هتل های رادیسون بلو و شرایتون شانگهای اشاره کرد.

مهمانسرای جوانان (youth hotels) با موفقیت درشانگهای رشد نموده اند و حتی در منطقه معروف و مدرن پودانگ نیز وجود دارد. کارکنان این مهمانسراها معمولاً زبان انگلیسی متوجه می شوند. خوابگاهها و اتاقها یک نفره و دو نفره این مهمانسراها قیمت بسیار مناسبی دارند. در این مهمانسراها معمولاً امکان دسترسی به اینترنت از طریق پایانه های اشتراکی وجود دارد.

با وجود اینکه در سراسر شهر شانگهای می توان هتل برای اقامت یافت اما تمرکز آنها در برخی مناطق بیشتر است. هتل هایی که در ناحیه جینگ آن قراردارد بیشتر چهار و پنج ستاره اند. و محل اقامت مسافرانی است که با قصد تجارت به این شهر سفر کرده اند. یا قصد دارند اوقات فراغت خود را با هزینه های بسیار زیادی سپری کنند. در فوکسینک پارک و اطرافش بیشتر هتل های تاریخی شهر قراردارد که بعضی از آنها در خانه ها وعمارتهای قدیمی افراد بانفوذ شانگهای واقع شده اند. در نوار ساحلی باند شانگهای تعداد زیادی هتل ۴و۵ ستاره و هتل های با قیمت های متوسط و مناسب وجود دارد. در ناحیه هانگ کیائو که از نواحی حومه شهر شانگهای محسوب می شود هتل های بین المللی، مهمانسراهای دولتی و هتلهای ۵ ستاره وجود دارد. هتل های جدید و لوکس شهر شانگهای بیشتر در منطقه پودانگ قرار دارند.

رزرو هتل

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle