دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

بهترین هفت هتل ابوظبی به انتخاب تریپ‌ادوایزر

 به گزارش ویرلن: به نقل از کافه گردش در ادامه‌ی مطالب برترین هتل‌های شهرهای توریستی جهان این بار سراغ ابوظبی رفته‌ایم.

۱٫ سوییت‌های جنا ایسترن منگرووز (Jannah Eastern Mangroves Suites)

این هتل پنج ستاره امتیاز ۵ را از کاربران سایت تریپ ادوایزر دریافت کرده است. سام از مالدیو که در این هتل اقامت داشته است، می‌گوید: “اقامت در این هتل تجربه‌ای فراموش نشدنی بود. دکوراسیون آن فوق‌العاده، غذا عالی و پرسنل بسیار خوب بودند. مدیر هتل بسیار خوش برخورد و شوخ طبع بود و ترتیبی داد تا همه‌ی چیزهای موردنیازمان را فراهم کنند. قطعا روزی دوباره به این هتل خواهم رفت.” نایجل از تایلند که از جولای ۲۰۱۴ تا نوامبر ۲۰۱۵ در این هتل اقامت داشته است، می گوید: “همه چیز در این هتل عالی بود به ویژه استخر و باشگاه آن. اتاق‌ها تمیز و مرتب و کارکنان خوش برخورد و وظیفه شناس بودند.”

 

Cafegardefh_1.jannah_eastern_mangroves_suites

Cafegardefh_1.jannah_eastern_mangroves_suites

۲٫هتل جمیرا در برج‌های اتحاد (Jumeirah at Etihad Towers)

این هتل پنج ستاره از میان ۲۲۲۶ کاربر سایت تریپ ادوایزر، امتیاز ۴٫۵ را دریافت کرده است. مهمانی که در این هتل اقامت داشته است، می‌گوید: “موقیت مکانی هتل در مرکز، عالی و همه کارکنان خوش برخورد و مهربان بودند. امکانات هتل فراتر از حد انتظار من بود و اتاق‌ها بسیار تمیز بودند.” مهمان دیگری که در این هتل ساکن بوده است، می‌گوید: “من و همسرم به مدت ۵روز در این هتل ماندیم. همه چیز از ابتدای ورودمان تا پایان اقامتمان بی‌نقص بود. اتاق‌ها و چشم‌اندازهایشان فوق‌العاده بودند. غذاها سالم و خوشمزه و ساحل اختصاصی آن بسیار خوب بود. من قطعا به این هتل بازخواهم گشت.”

Cafegardefh_2.Jumeirah_at_Etihad_Towers.

Cafegardefh_2.Jumeirah_at_Etihad_Towers

Cafegardefh_2.Jumeirah_at_Etihad_Towers

۳٫ هتل رز وود ابوظبی  (Rosewood Abu Dhabi)

هتل رز وود با امتیاز ۴٫۵ یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره‌ی این لیست است. نوید که به تازگی طی یک سفر کاری در این هتل ساکن شده بود، می‌گوید: “از همان لحظه‌ای که وارد این هتل شدم، عاشق آن شدم. خدمه بسیار خوش برخورد و اتاق‌ها بزرگ و لوکس بودند. وان حمام در کنار یک پنجره تمام‌قد قرار داشت که چشم‌اندازی رو به آب طبیعی داشت. همه چراغ‌ها و پرده‌ها توسط یک آی‌پد مینی کنترل می‌شدند که بسیار عالی بود.” مهمان دیگری که در این هتل اقامت داشته است، می‌گوید: “همه چیز در این هتل از لحظه ورود تا لحظه خروج بی‌نقص بود. این هتل را به کسانی که به آرامش و راحتی اهمیت زیادی می‌دهند، پیشنهاد می‌کنم. حتما به این هتل بازخواهم گشت.”

Cafegardefh_3.Rosewood_Abu_Dhabi

Cafegardefh_3.Rosewood_Abu_Dhabi

Cafegardefh_3.Rosewood_Abu_Dhabii

۴٫هتل ساترن سان ابوظبی (Southern Sun Abu Dhabi)

این هتل چهار ستاره با امتیاز ۴٫۵ وارد این لیست شده است. یکی از مهمانان این هتل که از هلند به ابوظبی سفر کرده بود و در این هتل اقامت داشت، می‌گوید: “این هتل مکان بسیار خوبی برای سپری کردن تعطیلات و یا سفرکاری است. خدمه بسیار خوش برخورد و اتاق‌ها بزرگ هستند. رستوران این هتل بهترین رستوران طبخ استیک در سال ۲۰۱۴ شد.” شخص دیگری که از کالیفرنیا مهمان این هتل شده بود، می‌گوید: “من به واسطه‌ی شغلم هرهفته در یک هتل در آمریکا اقامت دارم ولی هتل ساترن سان یک تجربه‌ی جدید و شیرین بود. برخورد خدمه خوب و صمیمی، اتاق‌ها تمیز و مرتب و قیمت هتل بسیار مناسب است.”

Cafegardefh_4.southern_sun_abu_dhabi

Cafegardefh_4.southern_sun_abu_dhabi

Cafegardefh_4.southern_sun_abu_dhabi_hotel

۵٫هتل شانگری لا، قریت البری، ابوظبی (Shangri-La Hotel,Qaryat Al Beri,Abu Dhabi)

این هتل با کسب امتیاز ۴٫۵ از ۱۷۴۵ کاربر راه خود را به این لیست باز کرده است. مهمانی که به تازگی با خانوده‌اش در این هتل اقامت داشته است، می‌گوید: ” ما ۷ روز در این هتل اقامت داشتیم. همه کارکنان بسیار خوش برخورد و وظیفه‌شناس بودند و نوه‌ی ما به شدت به این هتل علاقمند شد. در کل همه چیز عالی پیش رفت و تجربه‌ای فوق‌العاده بود.” مهمان دیگری که در این هتل اقامت داشته است، می‌گوید: “یکی از بهترین حمام‌های آب معدنی با ماساژ را در این هتل تجربه کردم. قیمت‌ها بسیار مناسب و امکانات آن عالی بود. پیشنهاد می‌کنم حتما حمام و ماساژ را به مدت ۹۰ دقیقه امتحان کنید.

Cafegardefh_5.shangri_la_hotel_qaryat_al_beri_abu_dhabi

Cafegardefh_5.shangri_la_hotel_qaryat_al_beri_abu_dhabi

۶٫هتل یاس ویسروی ابوظبی (Yas Viceroy Abu Dhabi)

این هتل ۵ ستاره ازمیان نظرات ۲۲۲۴ کاربر، امتیاز ۴٫۵ را دریافت کرده است. ربکا که ماه گذشته به همراه خانواده‌اش در این هتل اقامت داشته است، می‌گوید: “ما در یک سوییت ساحلی ساکن شدیم. اتاق‌ها بزرگ و لوکس و استخر واقع بر پشت بام عالی بود. قسمت‌های کم عمق استخر برای کودکان بسیار مناسب بود. خدمه بسیار خوش برخورد بودند. در صورت امکان حتما به این هتل بازخواهیم گشت. مهمان دیگر این هتل می‌گوید: ” این بار دومی بود که به این هتل می‌رفتیم. موقعیت مکانی هتل بسیار خوب و پرسنل خوش برخورد و وظیفه شناس بودند. مراکز خرید و رستوران‌ها با هتل فاصله بسیار کمی دارند. این هتل از همه نظر عالی است. مشتاقانه منتظرم تا دوباره از این هتل بازدید کنم.”

Cafegardefh_6.yas_viceroy_abu_dhabi

Cafegardefh_6.yas_viceroy_abu_dhabii

Cafegardefh_6.yas_viceroy_abu_dhabii

۷٫هتل حیات کپیتال گیت (Hyatt Capital Gate)

این هتل پنج ستاره با امتیاز ۴٫۵ یکی دیگر از هتل‌های این لیست است. یکی از مهمانان این هتل که ساکن دوبی است، می‌گوید: “من هربار که به ابوظبی می‌رفتم، تحت تاثیر معماری و ساختمان زیبای این هتل قرار می‌گرفتم. پس تصمیم گرفتم تا در این هتل اتاقی رزرو کنم. طراحی داخل هتل هم ماند بیرون آن فوق‌العاده بود. چشم‌انداز پنجره‌ها عالی و پرسنل بسیار خوش برخورد بودند. این هتل را به همه پیشنهاد می‌کنم.” مهمان دیگر این هتل که ساکن لندن است، می‌گوید: “دو بار در این هتل اقامت داشتم و هر دو دفعه تجربه‌ای فوق‌العاده بود. خدمه بسیار وظیفه‌شناس و خوش برخورد و اتاق‌ها لوکس و بزرگ هستند. هیچ ایرادی به این هتل وارد نیست.”

Cafegardefh_7.hyatt_abu_dhabi

Cafegardefh_7.hyatt_abu_dhabi

Cafegardefh_7.hyatt_abu_dhabiii

منبع: کافه گردش 

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle