دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

بهترین هتل‌ های دبی در سال ۲۰۱۵ به انتخاب “تریپ‌ ادوایزر”

به گزارش ویرلن: به نقل از کافه گردش ۷ هتل از بهترین هتل های دبی از نگاه کاربران تریپ ادوایزر در زیر معرفی می شوند.

۱٫ هتل رافِلز دبی

ساختمان هتل، نمایی از اهرام مصر باستان را به نمایش می‌گذارد. تنها ۱۰ دقیقه با فرودگاه فاصله داشته و در کنار یکی از بهترین مراکز خرید دبی قرار دارد. به گفته‌ی موژان از سیدنی که به‌تازگی آنجا بوده، دل‌چسب‌ترین مزیت آن خدمات‌رسانی معرکه‌ی هتل است با پرسنلی بسیار موظف که در هر ساعتی از شبانه‌روز برای خدمت‌رسانی حاضرند. دکور‌ها و تزیینات، اتاق‌های بزرگ با تراس‌های دل‌باز و سرویس‌های بهداشتی مدرن آن واقعاً عالی هستند. موژان: «در هر اتاق‌ هر چیزی که می‌خواهید از آی‌پَد گرفته تا قهوه‌جوش مهیا است.» داخل هتل در همه‌ی روز‌ها به‌جز روزهای خاص مذهبی الکل سرو می‌شود. بااینکه مایو‌های شنای غربی کاملاً آزاد است اما در استخر تفاوت زیادی بین پوشش‌ مسافران خاورمیانه‌ای و دیگر مسافران به چشم می‌خورد. غذای هتل، به‌خصوص صبحانه‌ها، بسیار عالی است.
[اطلاعات کامل و عکس های هتل رافلز]

RaffelesHotel_CafeGardesh__1_
RaffelesHotel_CafeGardesh__2_
RaffelesHotel_CafeGardesh__3_



۲٫ هتل جُمِیرا

1.CafeGardesh_Jumeirah_Hotel

2..CafeGardesh_Jumeirah_Hotel2

3..CafeGardesh_Jumeirah_Hotel3
اندکی از مناطق دیدنی شهر دور است اما بهترین ساحل خصوصی در دبی را دارد. هتل جمیرا ویلایی در کنار ساحل با اتاق‌هایی نه خیلی بزرگ و لوکس اما راحت، با استخری خصوصی و باغ‌ها و راه‌هایی آبی را که برای گشتن بسیار مطبوع‌اند، در اختیار شما قرار می‌دهد. برای گشت‌زدن و رفتن به دیگر بخش‌های هتل باید سوار قایق‌های کوچکِ نزدیک ویلا شوید حدوداً ۵ تا ۱۰ دقیقه طول می‌کشد تا به مقصد خود برسید. خدمات‌رسانی عالی و غذاهای خوبی ارائه می‌شود. به گفته‌ی احمد: « مثل این بود که پیشخدمت‌ها همیشه یک‌قدم از من جلوتر بودند و می‌دانستند به چه چیزی نیاز دارم. جُمیرا برای استراحت و آرام‌شدن جای فوق‌العاده‌ای است.»
[اطلاعات کامل و عکس های هتل جمیرا]

۳٫ گراسوِنور هَاوس

Grosvenor_House_CafeGardesh__1_
Grosvenor_House_CafeGardesh__2_
Grosvenor_House_CafeGardesh__3_
هتل گراسوِنور هَاوس،هتلی بسیار فوق‌العاده با خدمات‌رسانی کامل با پرسنلی بسیار خوش‌رو و وظیفه‌شناس است. منوی سرویس اتاق هم متنوع و عالی است. با کمی پیاده‌روی از هتل به ساحل می‌رسید و اگر که مایل به گردش در مناطق دورتر هستید می‌توانید از ایستگاه مترو که همان نزدیکی‌ها است استفاده کنید. جان و همسرش که برای تعطیلات سال نو اینجا اقامت داشتند دوباره برای چند ماه آینده اتاق رزرو کرده‌اند به گفته‌ی جان اگر به دنبال کیفیت، خدمات و رفاه هستید بهترین گزینه این هتل است؛ و بعضی معتقدند برج دوم بهتر از برج اول هتل است.

۴٫ هتل رویال میراژ دبی

Residence___Spa_at_One_Only_Royal_Mirage_CafeGardesh__1_
Residence___Spa_at_One_Only_Royal_Mirage_CafeGardesh__2_
Residence___Spa_at_One_Only_Royal_Mirage_CafeGardesh__3_

هتل رویال میراژ با سرویس‌دهی، پرسنل، غذا و محیطی عالی با ساحلی فوق‌العاده و فضاها و امکانات تفریحی در ساختمان‌های وابسته به هتل و البته سونای بخار، هتلی ایده‌آل به نظر می‌آید. ساشا تجربه‌اش از هتل را این‌چنین بیان می‌کند: « بسیار لذت‌بخش و عالی بود و اگر زمان‌دارید رفتن به سونای بخار را از دست ندهید.» در ساحل کلبه‌های ساحلی با سرویس‌دهی عالی و اینترنت بی‌سیم با آنتن‌دهی خوب منتظر شما هستند.

۵٫ آدرس دبی مارینا

Address_Dubai_Marina_CafeGardesh__1_
Address_Dubai_Marina_CafeGardesh__2_
Address_Dubai_Marina_CafeGardesh__3_
راننده‌ی مخصوص شما را از فرودگاه به هتل می‌رساند و بعد پرسنل مؤدب و خوش‌روی هتل شما را در هتل همراهی می‌کنند. به‌غیر از سوییت فوق‌العاده مجهز و مدرن و بزرگ آن که اتاق‌خواب و سرویس ‌بهداشتی کاملاً شیشه‌ای دارد، چیزی که بسیار چشم‌گیر است منظره‌ی دریاست است که از هر نقطه‌ی سوییت زیبا‌تر از نقطه‌ی دیگر است. استخر پشت‌بامی، در بالاترین نقطه‌ی برج، هم منظره‌ای فوق‌العاده از دریا دارد به‌علاوه‌ی یک بار با محیطی شاد و زنده. سونای بخار با ماساژ هم فراهم است، همین‌طور سالن ورزشی مجهز و سوپرمارکت بزرگ هم در دسترس شماست. هتل به دیدنی‌های اصلی شهر و مراکز خرید بزرگی مثل مرکز خرید خلیفه نزدیک است.

۶٫ وان اَند اُنلی پام دُبی

One_Only_The_Palm_CafeGardesh__1_
One_Only_The_Palm_CafeGardesh__2_
One_Only_The_Palm_CafeGardesh__3_

اتاق‌های هتل عالی هستند و همه‌ی وسایل موردنیاز و تخت‌های بزرگ و لوکس، سرویس‌دهی و تمیزکاری درجه‌ی یک را در دسترس شما قرار می‌دهند. رستوران‌های خوب و غذا‌های خوشمزه، سونای بخار و ماساژ، کتابخانه، مغازه برای خرید مایو و لوازم شنا و همین‌طور بلیت برای شهر آبی آتلانتیس در اختیار شما است. بیل که برای دومین بار از لندن در این هتل مهمان شده بود این‌طور می‌گفت «همه‌چیز مثل دفعه‌ی قبل عالی بود، اگر دنبال آرامش هستید این هتل را به‌خصوص سوییت‌های ساحلی وان اَند اُنلی را شدیداً توصیه می‌کنم.»

۷٫ اوبروی

The_OberoiHotel_CafeGardesh__1_
The_OberoiHotel_CafeGardesh__2_
The_OberoiHotel_CafeGardesh__3_

از زمان ورود به هتل تا پایان سفر یک راهنما با مهمان‌نوازی و مهربانی شمارا همراهی می‌کنند. صبحانه‌ها معرکه‌اند. سالن آرایش لوکس، استخر شنا و اتاق‌هایی با چشم‌اندازی خیره‌کننده مهیا شده‌اند. آرورا که حوالی روز تولدش در این هتل اقامت داشته است، می‌گوید به‌محض ورود با کیک و جشن از او استقبال کردند، او که در روز آخر اقامتش اندکی مریض‌احوال بود می‌گوید پرسنل بسیار دلسوزانه از او مراقبت و مانند اشراف‌زادگان با او برخورد می‌کردند.

[اطلاعات کامل و عکس های هتل د اوبروی]

منبع: کافه گردش

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle