دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

بهترین مراکز خرید سنگاپور

به گزارش ویرلن؛

۱. فروشگاه های مارینا بی (Marina bay sands):marina-bay-sands-hotel--400x300
نورانی و روشن، مدرن و خاص….. این فروشگاه ها از جمله فروشگاه های بسیار خاص و بی نظیر هستند، مسافرانی که از هر نقطه دنیا وارد این کشور می شوند، بدون شک بسیار از آن لذت می برند. در این مکان ها همیشه افرادی هستند تا درهای ورودی را برای مشتریان باز کنند و به آن ها خوش آمد بگویند.
مسئولین خدمات به گونه ای این فروشگاه ها را تمیز و پاکیزه نگاه می دارند، که سالن اجتماعات این مجموعه از حیث تمیزی و پاکیزگی زبانزد است.

 

۲. ION Orchard:ION-Orchard-400x285
می توان گفت بزرگترین مرکز خرید این جزیره است و به بهشت سنگاپور معروف است؛ افراد با ورود به این مکان به نوعی حس و حال تازه ای پیدا می کنند، و فرصت خرید از فروشگاه ها با برندهای معروف دنیا را به دست می آورند.

 

۳. Ngee ann city:Ngee_Ann_City_Orchard_Road--400x300

تاکاشیمایا، مجموعه ای از فروشگاه های زنجیره ای ژاپنی است که شامل مغازه های کوچک و بزرگ، در تمامی طبقات است.
در این فروشگاه کالاهای مخصوص طراحی، مارک های بین المللی، پوشاک بانوان، محصولات مو و زیبایی، کتاب، لوازم آرایش و وسایل طراحی ساختمان به فروش می رسد.

 

۴. مرکز خرید Paragon:Evening-Final1--400x300
مرکز خریدی کاملاً پیشرفته است که با طبقه بندی متناسب، برندها و مارک های معروف دنیا را از هم جدا نموده و علاقه مندان به مد، می توانند در کلیه طبقات آن، اجناس مورد نظرشان را تهیه کنند.

 

۵. فروشگاه های داخل فرودگاه Changi:c1--400x252
بدون شک فرودگاه ها نهایی ترین و آخرین مکان برای توریستان می باشند. شاید یکی از مناسب ترین مکان ها برای خرید، به دلیل کاهش قیمت ها، فرودگاه ها باشند.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle