دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

بزرگ‌ترین برگزارکنندگان تور در دنیا را بشناسید

بررسی بازار بزرگ ترین برگزارکنندگان تور در دنیا
به گزارش ویرلن ؛ برگزارکنندگان تور، سازمان هایی هستند که پکیج های تورهای مسافرتی را به عموم مردم عرضه می کنند. این بسته ها می تواند شامل حمل و نقل، محل اقامت، فعالیت های سرگرم کننده، وعده های غذایی و نوشیدنی ها شود. برگزارکنندگان تورمعمولاً فعالیت های بازاریابی خود را بر بازار اوقات فراغت متمرکز می کنند که نشانگر گروه غالب خریداران می باشد. برگزارکنندگان تور به صورت روزافزونی متمرکز شده اند. برای مثال، در اروپا نزدیک به ۷۰% از بازار تحت اختیار پنج مورد از بزرگترین شرکت ها قرار گرفته است که همه در آلمان و انگلستان جایگاهی دارند.
در دهه ۹۰م. این برگزارکنندگان تور از راهبرد مشارکت عمودی استفاده می کردند. برگزارکنندگان تور با کنترل زنجیره ارزش فروش و بسته بندی در سیستم حمل و نقل و هتل ها قصد دارند به طور راهبردی سهم بازار خود را تضمین کنند و سود کم کار اصلی خود را با فعالیت های سودآور در مناطق پایین دست زنجیره ارزش جبران نمایند. اما بازار متغیر و راکد گردشگری نشان دهنده عدم انعطاف پذیری این مدل می باشد. عدم استفاده از بسته بندی در سفرها – با مشتریانی که برنامه سفر خود را جزء به جزء در پلت فرم های اینترنتی طراحی می کنند – ضربه ای به تورگردانان سنتی زده است. این موضوع باعث یکپارچگی بیشتری در این بخش شده است. در سال ۲۰۰۷ چهار شرکت برتر برگزارکننده تورهای شامل تمام خدمات، به دو غول آنگلو آلمانی تبدیل شدند که نیمی از بازار انگلستان را تشکیل می دادند. شرکت منچستری مای تراول با شرکت انگلیسی توماس کوک ادغام شد، در حالی که شرکت فرست چویس با شرکت تویی ادغام شده و تویی تراول را تشکیل داد. گروه جدید مسافرتی تویی تراول ۲۰۰ نام تجاری در جهان، ۳۰ میلیون مشتری از ۲۰ بازار مرجع، یک ناوگان متشکل از ۱۵۵ هواپیما و ۳۶۰۰ آژانس دارد.

tout-operator

برگزارکنندگان تور قادرند مشتریان بسیاری را جذب کنند. آن ها نرخ های متغیر را از تولیدکنندگان خدمات در ازای ارائه تعداد زیادی از بازدیدکنندگان دریافت می کنند. برگزارکنندگان تور با عرضه بسته های مسافرتی با سود پایین به تعداد زیادی از مشتریان، سود خود را به دست می آورند. به طور معمول سازمان هایی که بسته های مسافرتی را عرضه می کنند باید جهت برابر کردن دخل و خرج، بین ۷۵ تا ۸۵% از بسته های موجود را به فروش برسانند. اکثر برگزارکنندگان تورها بسته های مسافرتی خود را از طریق آژانس های مسافرتی توزیع می کنند. هر آژانس مسافرتی به طور میانگین نشان دهنده چهار برگزارکننده تور است و نقش مهمی در توزیع محصولات برگزارکنندگان تور دارد. با این حال، برگزارکنندگان تور بسته های خود را به طور مستقیم به مشتریان خود می فروشند و با استفاده از وبسایت ها و فروشگاه هایشان واسطه ها را متوقف می سازند.

 

منبع : الی گشت

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle