دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

اگر جرات پریدن از هواپیما دارید ، میتوانید این مناظر زیبا را ببینید

وقتی برای مقداری بلندپروازی در ارتفاع زیاد آماده شدید، لیست ۱۰ مکان برتر برای اسکای دایوینگ در سراسر جهان را چک کنید.

۱۰٫ وولِنگانگ، سیدنی، استرالیا

چیزی که درواقع باعث موفق یا ناموفق بودن یک تجربه اسکای دایوینگ می‌شود (گذشته از وجود نقص در چتر نجات) منظره زیر پا است. پرش از هواپیما در وولنگانگ سیدنی چشمان شما را به سمت خط ساحلی زیبای استرالیا و منظره شهر سیدنی سوق می‌دهد. در هنگام پایین آمدن حتما نگاهی به وال‌ها و دلفین‌های در حال جنب‌وجوش در ۱۶۰۰ متر پایین‌تر بیندازید.

10

10.1

10.2


۹٫ سویل، اسپانیا

بیایید راجع به رفتن به ارتفاع صحبت کنیم! این بهترین جایی است که در اروپا پیدا خواهید کرد. یک پرش عظیم از ارتفاع ۴۵۰۰ متری با ۲۰۵ یورو، یعنی هر ۲۲ متر ۱ یورو. اگر تازه‌کار هستید می‌توانید ارتفاع ۳۰۰۰ متری را با ۱۸۵ یورو انتخاب کنید. صبح زود پرش کنید و برای خواب نیمروز روی زمین باشید.

9

9.1

9.2


۸٫ کامچاتکا پنینسولا، روسیه

خب دوستان، این‌یکی برای آسمان‌نوردان حرفه‌ای است. ممکن است شما پرش شاهکار والری روزوف را به یاد بیاورید، اگر به یاد نمی‌آورید بدانید که آن مرد به درون یک آتش‌فشان شدیدا فعال شیرجه زد. شما از دهانه آتشین یک کوه دودزا هم عبور خواهید کرد و تضمینی برای بال در‌آوردن وجود ندارد.

8

8.1

8.2


۷٫ زامبیا

اگر شیرجه زدن بر روی یک آتش‌فشان سرشار از گدازه کمی سخت به نظر می‌رسد، ممکن است بودن بر فراز آبشارهای ویکتوریا، بلندترین آبشار جهان، راست کار شما باشد. علاوه بر اینکه این آبشار یکی از عجایب هفتگانه جهان است، رودخانه زامبزی نیز پر از صحنه‌های واقعی نشنال جئوگرافی است. اگر خوش‌شانس باشید حتی یک رنگین‌کمان هم خواهید دید. تمام این‌ها تنها با ۳۰۰ دلار.

7

7.1

7.2


۶٫ هاوایی

اگر شما به فضای سبز اعتیاددارید، بهشتی بهتر از هاوایی برای پرواز برای شما وجود ندارد. علاوه بر اینکه شما عملا تمام جزیره را که شامل دهانه آتش‌فشانی دایموند، بندر مروارید، منطقه کائنا و دریانوردی محلی‌ها است خواهید دید، اسکای دایوینگ در این منطقه با هواپیماهای کم‌مصرف انجام می‌شود.

6

6.1

6.2


۵٫ له مارکه، ایتالیا

شما پس‌ازاین شیرجه و در حال پایین آمدن به سمت زمین، تنها چند دقیقه مانده به دریای آدریاتیک منظره‌ای وسیع و کامل از ساحل را خواهید دید. این پرش کمتر از ۱۶۵ یورو هزینه خواهد داشت و این منطقه برای مردم مهربان و آرام خود مشهور است.

5

5.1


۴٫ نامیبیا

پرش در این صحرای پهناور، که سرشار از تپه‌های شنی کاراملی و آسمان آبی بیکران و عاری از حیات‌وحش، شهرها و فضای سبز است، منحصربه‌فردترین تجربه اسکای دایوینگ شما خواهد بود. یک پرش دونفره ۳۰۰۰ متری برای شما ۲۷۰ دلار هزینه خواهد داشت.

4

4.1

4.2


۳٫ موریس

هرگز به این فکر کرده‌اید که بتوانید با پسرعموی ۱۲ ساله خود پرش کنید؟ بله در اینجا می‌توانید! و این یک معامله خیالی نیست. تنها شرط سنی لازم برای این کار این است که بچه‌های کمتر از ۱۲ سال قبل از ترک زمین لباس مخصوص بپوشند. این جزیره کوچک از ساحل جنوب شرقی آفریقا مناظری بهت‌آور را در هنگام فرود پیش روی شما خواهد آورد.

3

3.1

3.2


۲٫ فاکس گلاسیِر، نیوزلند

فاکس گلاسیر تمام این‌ها را دربر خواهد داشت: یخچال طبیعی فرانز جوزف، دریاچه‌ها، جنگل‌های بارانی و دریای تاسمان. ۳۰۰ دلار برای پرش از ارتفاع ۳۵۰۰ متری. شاید فکر کنید که پریدن از یک هواپیمای آفریقایی هیجان‌انگیزتر باشد، درست است؟ نیوزلند پایتخت ماجراجویی جهان است، پس خیالتان راحت باشد که امکانات و مربیان آن درجه‌یک هستند.

2

2.1

2.2


جایزه ی ویژه: اورست، نپال

شما طی یک اتفاق نادر مبلغ سنگینی را به ارث برده‌اید، تمام آن را برای اسکای دایوینگ بر فراز بلندترین قله جهان دود کنید. تنها چهار سفر در سال برای پرش وجود دارد و شما باید ۱۰۰۰ دلار شش ماه قبل از سفر و سپس در یک حرکت جنون‌آمیز ۱۴۰۰۰ دلار سه ماه قبل از پرواز بپردازید.

bonus1

bonus01

bonus02


۱٫ اینترلِیکن، سوییس

خب این اورست نیست، این‌ها کوه‌های برفی آلپ در سوییس هستند. به میراث هنگفتی هم نیاز نیست. با مبلغی کمتر از ۴۰۰ دلار، اینجا یکی از مشهورترین مکان‌ها برای کوله‌پشت‌گردان باتجربه در اسکای دایوینگ است. پس از فرود هم می‌توانید در هتل بالمرز هربرگ لحظات خوبی را سپری کنید.

1

1.1

 

منبع : کافه گردش

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle