دسته‌ها
جهان

واشنگتن؛ لذت بردن از برف یک روز بعد از کولاک

به گزارش ویرلن:

بعد از دو روز کولاک، ساکنان واشنگتن دی سی، بویژه کودکان روز یکشنبه بعد از فروکش کردن کولاک شدید، برای لذت بردن و برف بازی به خیابانها آمدند.

یکی از شهروندان می گوید: «من سه فرزندم را آورده ام. چند ساندویچ برداشتیم از خیابان مریلند بسمت پایین آمدیم تا لذت ببریم.»

دیگری می گوید: «دو روز است که منتظریم و عجله داشتیم که بیرون بیاییم.»

طوفان و بارش سنگین برف در دو روز گذشته بخش شرقی آمریکا را فلج کرد و جان دست کم ۱۹ نفر را در ایالات مختلف گرفت. در مجموع فرمانداران ۱۱ ایالت از جمله نیویورک اعلام وضعیت اضطراری کردند و دومین رکورد بارش برف در نیویورک در چند دهه اخیر ثبت شد. با پایان طوفان، ساکنان واشنگتن، پارو به دست در حال خارج کردن خودروهایشان از زیر برفند.

استفان گروبه خبرنگار یورونیوز از واشنگتن در گزارش خود می گوید: «چند روز طول خواهد کشید تا واشنگتن دی سی کاملا به حالت عادی بازگردد. مدارس روز دوشنبه بسته خواهند بود و حمل و نقل عمومی با اختلال مواجه خواهد بود. همزمان، قوانین مربط به پارک خودرو با جریمه هایی تا ۷۵۰ دلار سخت تر شده است.»

برای مشاهده اطلاعات هتل های واشنگتن ، راهنمای جاذبه های تور کشورها و گرفتن قیمت هتل های واشنگتن به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle