دسته‌ها
ورزشی

چرا نیمار بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست؟

به اعتقاد بسیاری، نیمار در حال حاضر بالاتر از مسی، رونالدو، سوارز و دیگر بازیکنان مطرح لیگ های اروپایی، بهترین فوتبالیست دنیا محسوب می شود.
وقتی مسی دو ماه پیش دچار مصدومیت شد، اینگونه تصور می شد که بارسلونا در غیاب او دچار دردسر شده و نتواند با رئال مادرید شانه به شانه رقابت کند اما درخشش نیمار و سوارز و گلزنی های متوالی این دو، خلاف این فرضیه را ثابت کرد.

شب گذشته در برتری ۴-۰ بارسلونا در زمین رئال، بازهم نیمار و سوارز ثابت کردند که حتی در غیاب مسی هم بارسلونا به راه خود ادامه می دهد. در بازی شب گذشته، با وجود اینکه سوارز دو گل زد، اما به عقیده بسیاری، نیمار مرد برتر زمین بود.

به امار او در این مسابقه نگاه کنید: ۵۵ پاس با دقت ۹۱ درصد؛ ۱۲ دریبل موفق داشت، ۵ بار روی او خطا صورت گرفت و ۵ بار نیز اقدام به توپگیری کرد. یک گل زد و یک پاس گل هنرمندانه نیز به اینیستا داد.
او تا بدینجای فصل، با ۱۲ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد، ۴ پاس گل داده، ۴۶ بار دریبل موفق داشته و ۴۳ موقعیت گلزنی خلق کرده است. حال باید دید با بازگشت مسی، این آمار او سیر صعودی خواهد داشت یا او بازهم تحت سایه فوق ستاره آرژانتینی قرار خواهد گرفت.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle