دسته‌ها
ورزشی

پیروانی: مخالفان کی‌روش را سرطانی کردند!

افشین پیروانی دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگاران بابت انتشار خبر بیماری کی روش از مسببین این ماجرا انتقاد کرد.

پیروانی گفت: سفر سختی داشتیم، باتوجه به مسایل ویزا و بعد مسئله زمین نتیجه خوبی گرفتیم و دست آورد خوبی داشتیم. بازیکنان خیلی خوب خود را نشان دادند که انشالله آینده خوبی برای تیم ملی رقم یزنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره استعفای کارلوس کی روش گفت: اینکه شب قبل از بازی مقدماتی جام جهانی درباره استعفای کی روش بنویسند قابل قبول نیست. این کار درستی نبود، دوستان باید به جای مخالفت دوست تیم ملی باشند.

پیروانی ادامه داد: تا شما ازنزدیک شرایط را لمس نکنید متوجه ما نمی شوید که چه مشکلاتی داریم.مشکلات زمین، قراردها و زمین که در شان تیم ملی نیست. از فدراسیون تشکر می کنم که مشکلاتی که قابل حل است را حل کنیم. مسئله استعفا درست نیست و آدم با یک مشکل و دو مشکل تصمیم به استعفا نمی گیرد و می ماند کارش را ادامه می دهد.

پیروانی سپس به مسئله بیماری کارلوس کی روش پرداخت و گفت: کسانی که مخالف کارلوس کی روش هستند و شایعه استعفایش را راه انداختند موضوع بیماری اش را مطرح کرده اند. من به عنوان نزدیک ترین فرد به ایشان آن را تکذیب می کنم واین مسئله صحت ندارد. حالا ممکن است مسائلی باشد اما اینکه یک دل درد را تیدیل به سرطان کنیم صحیح نیست. آقای کی روش دوروز اول را به دلیل دندان درد از دست دادند و چیز بیشتری نبود.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle