دسته‌ها
ورزشی

افشارزاده: فریدون حرفش را ثابت نکند، اعلام جرم می کنیم

مدیر عامل استقلال می گوید اگر فریدون زندی حرفش را ثابت نکند، اعلام جرم می کنیم
حرف های فریدون زندی و جاسم کرار در برنامه ۹۰ باعث شد تا بهرام افشارزاده واکنش نشان دهد. مصاحبه ای از هافبک عراقی پخش شد که در آن چند بار تاکید کرد ۱۰۰ دلار هم از استقلال نگرفته است. این موضوع به شدت باعث ناراحتی افشارزاده می شود و می گوید: «ما ۳۵۰ میلیون تومان به او پول داده ایم.»
آقای افشارزاده برنامه ۹۰ دوشنبه شب پخش شد و چند نکته مهم درباره استقلال داشت. شما هم که عادت ندارید بیدار بمانید و این برنامه را ببیند.
(خنده) من بیدار باشم هم این برنامه را نمی بینم چون راستش نمی توانم یکسری مسایل را در تلویزیون ببینم.
چه مسایلی؟
به هر حال عملکرد برنامه ۹۰ مشخص است و من نمی خواهم توضیحی بدهم. این نیست که فقط دعواهای فوتبال را نشان بدهیم.
۹۰ بخشی از مصاحبه کرار با یک شبکه عربی را پخش کرد که در آن گفته بود استقلال ۱۰۰ دلار هم به او نداده است.
این را شما رسانه ها درست می کنید.
به ما چه ارتباطی دارد؟ در آن برنامه گفت.
کرار حرف درستی نمی زند. او امسال ۳۵۰ میلیون تومان از استقلال پول گرفته است و چطور این حرف ها را می زند؟
سوال ما هم دقیقا همین است.
انشالله امروز کار کرار را در استقلال تمام می کنیم. کرار عاشق حاشیه است. او سال گذشته تمام پولش را از استقلال گرفت اما هر روز برای ما حاشیه درست کرد. یا در عراق بود، با حاشیه درست می کرد و یا سر تمرین نمی رفت. کرار آدمی نیست که اصلاح پذیر باشد. به همین خاطر تصمیم نهایی را امروز درباره اش خواهیم گرفت.
با مظلومی جلسه می گذارید؟
نه ما جلسه ای نداریم. با مدیر برنامه های کرار مکاتبه کرده ایم. نماینده اش برای ما نامه ای نوشته است. سریعا می خواهیم کار را جمع کنیم تا برود.
گفته من از سپاهان و بیشتر باشگاههای ایران پیشنهاد دارم. این باشگاهها از شما درخواستی داشته اند؟
نه، هیچ پیشنهادی نبوده. این را هم شما رسانه ها درست می کنید.
او خودش گفته، به رسانه ها چه ارتباطی دارد؟
تا جایی که بنده می دانم او هیچ پیشنهادی ندارد. تا جایی هم که ما می دانیم، کمیته اخلاق او را محروم کرده و در صورت اتمام قراردادش با استقلال در باشگاه دیگری نمی تواند بازی کند. حرف هایی که کرار می زند بازارگرمی است ولی ما این بار سفت و محکم ایستاده ایم.
سرانجام توانستید مظلومی را قانع کنید، درست است؟
من با آقای مظلومی در این باره صحبت کردم. بالاخره ایشان هم یک آدم منطقی است. والا ما دلمان نمی خواهد تیم بازنده باشد. بازیکنان جوان خیلی بهتر از کرار هستند. وقتی به زمین می رود، تیم بهتر نمی شود. ما با همین جوان ها تیم یکپارچه ای داریم.
گویا بازیکنان تیم با کرار مشکل دارند.
بحث مشکل نیست. می گویند اگر کرار حاشیه درست نکند، برای تیم خوب است ولی او از اول فصل حاشیه سازی می کند.
حرف های فریدون زندی را در برنامه ۹۰ شنیدید؟ او قرار بود امسال به استقلال بیاید؟
قراری وجود نداشت. فریدون سال گذشته با تیم تمرین می کرد. زندی جزو آدم های تحصیل کرده است. همیشه منضبط بوده و بازیکن با اخلاقی است. از کسی که چنین شاخصه هایی دارد، بعید است چنین حرف هایی بزند. اگر کسی از او پول می خواست، می توانست به باشگاه و وزارت ورزش بیاید و در این باره با من صحبت کند، نه اینکه به صورت مستقیم چنین حرفی را در برنامه ۹۰ بزند. این حرف زیبنده خود او هم نبود. اگر مسئله ای است فریدون باید آن را ثابت کند اگرنه باشگاه علیه اش اعلام جرم خواهد کرد.
البته زندی گفت شاید. اسمی هم نیاورد. درست است؟
به هر حال حرف هایی که زده باشگاه را متهم کرده است. این نمی شود که هرکس هرچی بخواهد در تلویزیون بگوید. شاید مظلومی او را نخواسته است، باید به مربی حق داد. به نظر من فریدون می توانست به استقلال کمک کند ولی دستمان بسته بود او را بگیریم.
فریدون گفت که حاضر بود مجانی برای تیم بازی کند.
نه منظورم این است که بنده نمی توانم در مسایل فنی دخالت کنم و به مربی بگویم چه بازیکنی بگیرد ولی اینکه حاضر بود مجانی هم برای ما بازی کند، یک پوئن مثبت بود. ولی من در کل می گویم آدم وقتی حرفی می زند باید به عاقبت آن هم فکر کند. متاسفانه عادل فردوسی پور هم نباید چنین بحث هایی را در برنامه اش مطرح کند. عادل یک استاد دانشگاه است. باید فکر کند برنامه اش مثل دانشگاه است و روبرویش دانشجوها نشسته اند.

 

منبع : خبرگزاری خبرآنلاین

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle