دسته‌ها
VIRLAN جهان سیاسی

کشف بمب ۲۱ کیلویی و تله انفجاری توسط ماموران ناجا

خبرگزاری تسنیم: سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در تشریح عملیات خنثی‌ سازی بمبی ۲۱ کیلویی گفت: طی دو روز گذشته در پی اخبار به دست آمده و گزارش مردمی مبنی بر کارگزاردن تله انفجاری توسط گروه‌های معاند در محور مواصلاتی ایرانشهر- سرباز، بلافاصله اکیپ‌هایی مجهز و زبده از پلیس امنیت عمومی و پلیس مبارزه با موادمخدر استان جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: اکیپ‌های عملیاتی پس از چندین ساعت تلاش و عملیات جستجو نقطه به نقطه در این محور، نهایتاً موفق شدند جعبه‌ای سبز رنگ را به ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتی متر و به وزن تقریبی ۲۱ کیلوگرم که حاوی مواد منفجره و در کنار تخته سنگی نزدیک این محور کار گذاشته شده بود، کشف کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان تصریح کرد: با کشف این بسته بمب، بلافاصله تیم‌های عملیاتی و چک خنثی جهت پوشش و تأمین امنیت از ایرانشهر به محل اعزام شدند و با هماهنگی قرارگاه شهید معمار سپاه پاسداران و با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی بمب خنثی شد.

رحیمی در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم غیور استان با پلیس خاطر نشان کرد: این عملیات با هوشیاری پلیس و همکاری خوب مردم در پایان بدون هیچ مورد خاصی به پایان رسید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle