دسته‌ها
جهان حوادث داعش سیاسی

نفس‌های آخر خونخواران داعشی در «رمادی» عراق

نیروهای مسلح عراقی روز گذشته عملیات خود برای پاکسازی مرکز رمادی از لوث وجود عناصر داعش را آغاز کردند.
پایگاه اینترنتی عکاظ نوشت: شورای عشایر الانبار تاکید کرد تعداد عناصر داعش که کنترل شهر رمادی را در دست دارند از هفتصد و پنجاه نفر فراتر نمی رود. این افراد اقدام به بمب گذاری منازل این شهر کرده اند.

“غسان العثاوی،” سخنگوی عشایر الانبار در بیانیه‌ای تاکید کرد: داعش مانع خروج اهالی رمادی از شهر می‌شود  و ضمن بمب گذاری منازل، از غیرنظامیان به عنوان سپرانسانی استفاده می‌کند. پیش از صدور این بیانیه، وزارت دفاع عراق خواستار خروج اهالی رمادی از این شهر شده بود.  در بیانیه شورای عشایر الانبار آمده است: اهالی رمادی دچار وحشت شده و می ترسند از شهر خارج شوند. تروریست‌های داعش تمامی اعضای یک خانواده را که قصد فرار از رمادی را داشتند در برابر چشمان اهالی اعدام کردند.

در این بیانیه خاطر نشان شده است: محور شمالی رمادی از مهمترین محورهایی است که باید هرچه سریعتر کاملا مسدود شود. داعش از این محور به شهر موصل و سوریه رفت و آمد دارد. پاکسازی این محور نیاز به زمان دارد. راه های امدادی داعش به رمادی پس از مسلط شدن نیروهای امنیتی بر محیط پیرامونی شهر، از بین رفته است.

“صباح النعمانی،” سخنگوی نیروهای مبارزه با تروریسم روز گذشته اعلام کرد: نیروهای مسلح عراقی روز گذشته عملیات خود برای اخراج عوامل داعش از مرکز رمادی را آغاز کردند.

داعش از ماه از ماه می گذشته کنترل شهر رمادی، مرکز استان الانبار را در اختیار گرفته است. استان الانبار در غرب عراق واقع است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle