دسته‌ها
جهان سیاسی

قاچاق تانکرهای نفت داعش به ترکیه با حمایت آمریکا

به نقل از پایگاه خبری العالم، وزارت دفاع روسیه ضمن ابراز شگفتی از اظهارات مقامات آمریکایی مبنی بر عدم ملاحظه قاچاق تانکرهای نفت از سوی تروریست‌های داعش به ترکیه، این امر را نوعی حمایت مستقیم از قاچاق سوخت توسط تروریست ها دانست.

به گزارش روسیه الیوم، ایگور کناشینکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه در کنفرانسی خبری گفت: این که آمریکایی‌ها می گویند قاچاق تانکرهای نفت به ترکیه را ندیده‌اند، بیش از آن که نشانی از زیرکی آنها باشد، به نظر نوعی حمایت مستقیم آنها از داعش به شمار می‌آید.

کناشینکوف این اظهارات آمریکایی‌ها را درباره ندیدن عبور تانکرهای قاچاق نفت از گذرگاه های مرزی را تمسخرآمیز توصیف کرد.

این مقام نظامی روسی بار دیگر یادآوری کرد که وزارت دفاع روسیه در کنار تصاویر ماهواره‌ای، تصاویر ضبط شده هوایی ارائه کرده است که ثابت می‌کند تانکرهای مملو از نفت با سرعت تمام و بدون توقف در گذرگاه‌ها در حال عبور از مرز ترکیه هستند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه اظهارات اخیر مقامات آمریکایی درباره سوریه را مبتنی بر معیارهای دوگانه‌ای دانست که بیشتر به یک نمایش و بازی بیهوده شبیه است.

وی گفت: آمریکایی‌ها گاهی چیزی را می‌بینند و گاهی دیگر آن را نمی‌بینند. آنها از معارضان میانه‌رو و غیرمیانه‌رو سخن می گویند و معتقد به تروریسم خوب و بد هستند.

کناشینکوف تأکید کرد که روسیه بارها درباره مدارا با تروریست‌ها به آمریکایی ها هشدار داده و حتی تاکید کرده است که این قبیل سیاست‌ها، کوته‌نظری بوده و ممکن است بازتابی خونین در شهرهای روسیه و آمریکا داشته باشد.

این مقام نظامی روسی تاکید کرد که تروریسم تفاوتی بین این و آن یا بین گرایش‌های قومی قائل نیست بلکه تروریسم شر مطلق است و باید با تمام جوانب آن مقابله کرد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle