دسته‌ها
جهان سیاسی

تاکتیک ویژه جواب داد؛ انهدام ۳۵۵مرکز تکفیری در سوریه

 به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، یک منبع نظامی سوری اعلام کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۳۵۵ مرکز وابسته به تروریست ها در حومه حلب، ادلب، الرقه و دیرالزور هدف قرار گرفته است.

این منبع افزود: نیروی هوایی روسیه و سوریه در این مدت ۴۸ بار مواضع تروریست ها را هدف قرار داد.در این حملات ۲۶ مقرفرماندهی،۳۵ انبار سلاح و مهمات،۲۶ مقر مستحکم، سه اردوگاه آموزشی،هشت کارخانه تولید مهمات و مواد منفجره و۸۶ انبار سلاح سنگین داعش هدف قرار گرفت.

تسلط بر بلندی ضهر الدکان

در حومه جنوبی حمص ارتش سوریه ضربات مهلکی به تروریست ها وارد.منابع سوری در این زمینه بیان کردند: ارتش سوریه بر بلندی ضهر الدکان در حدفاصل روستای الحدث و حوارین در حومه جنوب شرق شهر حمص مسلط شد.

ارتش سوریه طی عملیاتی مواضع تروریست ها را در شرق جب الجراح و نزدیکی ایستگاه قطار مهین و شرق الحدث و بلندی ام کدوم در حومه شرقی حمص هدف قرار داد.

در حومه شمالی حمص ارتش سوریه مواضع تروریست ها را در بلندی تیرمعله و اطراف روستای العامریه هدف قرار داد و یورش تکفیری ها از روستای ام شرشوح به سوی روستای تسنین را دفع کرد.

آتش در مواضع تروریست ها در غرب تدمر

در غرب شهر تدمر ارتش سوریه مواضع  و مراکز تجمع داعش را در دامنه های شرقی کوه الطار و شهر التمثیلیه در غرب تدمر هدف قرار داد.

انهدام تجهیزات تکفیری ها در حومه شرقی حلب

در روستای رسم العبد و بلندی احمر و عاکوله و حمیمه در حومه شرقی حلب ارتش سوریه مواضع و تجهیزات داعش را هدف قرار داد.

در حومه جنوبی و جنوب غربی حلب نیر ارتش سوریه مواضع تروریست ها را در روستاهای کفرحمره و خان العسل در ۱۶ کیلومتری جنوب حلب هدف قرار داد.

درهم کوبیده شدن مواضع تروریست ها در دیرالزور

منابع سوری اعلام کردند: ارتش سوریه در دیرالزور و مناطق صنعتی، العرفی و الحویقه مواضع تروریست ها را در هم کوبید.

هلاکت سرکرده تکفیری در حومه ادلب

ارتش سوریه مواضع تروریست های جبهه الصره و دیگر گروه های تکفیری را در روستای شیخ یوسف و منطقه سراقب در جنوب شرق ادلب هدف قرار داد.

در عملیات ارتش سوریه در روستای التمانعه در حومه جنوبی شرقی ادلب نیز عماد الدین البکری سرکرده گروه موسوم به جند الاقصی به هلاکت رسید.

وارد کردن تلفات سنگین به تروریست ها در حومه حماه

در حومه حماه و روستای معرکبه ارتش سوریه تلفات و خسارات سنگینی به تروریست ها وارد کرد.در مناطق مورک و عطشان در حومه شمالی حماه ارتش سوریه تجهیزات تروریست ها را منهدم کرد.

ارتش سوریه مواضع تروریست ها در درعا را هدف قرار داد

در درعا ارتش سوریه مراکز تجمع تروریست ها در منطقه المنشبه و جنوب میدان بصری در منطقه درعا البلد هدف قرار داد.ارتش سوریه در شمال غرب جل الغاربه غربی نیز ضربات مهلکی به تروریست ها وارد کرد.

استفاده از تاکتیک مناسب رمز پیشروی در حومه لاذقیه

منابع سوری گزارش دادند: ارتش سوریه در حومه لاذقیه نیز دستاوردهای زیادی به دست آورده است.پس از آزادسازی روستاهای دیرحنا، الدغمشلیه، بیت عیاش و منطقه مضحات غمام آنها روز گذشته بر بلندی الرشوان در حومه لاذقیه نیز مسلط شدند.

ارتش سوریه در حومه شمالی لاذقیه از تاکتیک ها متناسب با مناطق کوهستانی و مناطق که پوشش گیاهی جنگلی و انبوه دارند استفاده می کند.

سانا اعلام کرد: ارتش سوریه در حومه لاذقیه به جبهه النصره، لواء احرار الساحل و لواء سلطان عبدالحمید و دیگر گروه های وابسته به اردوغان را ضربات کوبنده ای وارد کرد.

منبع: مهر

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle