دسته‌ها
جهان سیاسی

اردوغان به پوتین هشدار داد : با آتش بازی نکن

صفحه خبری رویترز در توئیتر این جمله را به نقل از اردوغان منتشر کرده است.

چند منبع خبری دیگر در تویئتر به نقل از اردوغان نوشته اند او گفته است در حاشیه اجلاس آب و هوا در پاریس با پوتین دیدار خواهد کرد.

او همچنین گفته است اظهارات ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه پس از دیدار روز گذشته او با فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه، غیرقابل قبول است و ترکیه عمدا هواپیمای روسیه را سرنگون نکرده است.

رئیس جمهور ترکیه گفت آمریکا مدارک معتبری در اختیار دارد که نشان می دهد شرکت های روسی و داعش به دولت سوریه نفت می فروشند.
پیش از این ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفته بود گروه داعش نفت استخراج شده از مناطق تحت سیطره خود در سوریه و عراق را از طریق ترکیه به فروش می رساند.

در همین حال واحد مرکزی خبر نوشت: رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه در سخنانی در مراسم افتتاح چند پروژه در استان بایبورت گفت گروه موسوم به دولت (گروه تکفیری صهیونیستی داعش) در «جبل الترکمان» در حومه لاذقیه حضور ندارد و دلیلی ندارد که روسیه این منطقه را هدف قرار دهد. خطرها از همه طرف ما را احاطه کرده است.
اردوغان گفت دلایل و مدارک موثقی درباره دست داشتن شرکت های روسی در فروش نفت داعش به نظام اسد وجود دارد. به روسیه توصیه می کنیم که با آتش بازی نکند. به هیچ کس اجازه نخواهیم داد به امنیت ملی ما آسیب وارد کند. اجازه نخواهیم داد هیچ اقدام تروریستی انجام شود. وی افزود برخی تلاش کردند مشکل ایجاد کنند اما با شکست مواجه شدند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle