دسته‌ها
اقتصادی

چرا تا اطلاع ثانوی از واریز یارانه‌ نقدی خبری نیست !!!

طبق روال گذشته یارانه نقدی هر ماه بیست و یکم به حساب سرپرستان خانوار واریز می شد اما اکنون با وجود تاخیر دو روزه همچنان خبری از واریز یارانه نقدی آبان ماه نیست و هیچ یک از مسئولان دولت در خصوص واریز یارانه نقدی آبان ماه اظهار نظر و زمان دقیقی را اعلام نکرده است.
متاسفانه ضعف در اطلاع رسانی سبب شده تا هر ماه مردم در خصوص زمان دقیق واریز یارانه ها به شایعات اکتفا کنند زیرا هیچ یک از نهادها و مسئولان اقتصادی دولت به ویژه سازمان هدفمندی یارانه ها اطلاع رسانی دقیق و شفافی در این زمینه ندارند.

«پنجاه و پنجمین» یارانه نقدی یا به عبارتی دیگر یارانه نقدی شهریورماه با ۷ روز تاخیر ۲۸ شهریور ماه پرداخت شد.

«پنجاه و ششمین» مرحله یارانه نقدی مربوط به مهر ماه سال جاری همانند ماه های گذشته به ازای هر نفر ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان ساعت ۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۴٫۰۷٫۲۶ با ۵ روز تاخیر به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.

اکنون مردم همچون ماه های گذشته منتظر پنجاه و هفتمین یارانه نقدی خود هستند، گویا این تاخیرهای ۵ روز که جمع آن به یک ماه رسیده است همچنان ادامه دارد.

طبق روال تاخیرهای ۵ روزه دولت در واریز یارانه ها، گویا یارانه نقدی آبان ماه نیز با ۵ روز تاخیر واریز شود، ضمن اینکه دولت این روزها درگیر پرداخت وام ۲۵ میلیونی خودرو و وام ۱۰ میلیونی کالا به منظور رونق اقتصادی و خالی کردن انبارهاست، باید دید که وام ها در تاخیر پرداخت یارانه نقدی تاثیرگذار است یا خیر؟

این گزارش در حال تکمیل است…

 

منبع : خبرگزاری میزان 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle