دسته‌ها
هنری

اعلام زمان و مکان مراسم سالگرد مرتضی پاشایی

 مراسم سالروز درگذشت مرتضی پاشایی جمعه ۲۲ آبان ماه در مسجد خیابان مرزداران برگزار می‌شود.
سید جواد هاشمی گفت: «مراسم سالروز درگذشت مرتضی پاشایی ۲۲ آبان ماه ساعت ۱۴ در مسجد امیرالمومنین بلوار مرزداران برگزار خواهد شد.»

هاشمی درباره قطعات موسیقی منتشر نشده پاشایی عنوان کرد: «مرحوم پاشایی ترک‌های زیادی خوانده که برخی از آنها تکمیل نشده بود، اما برخی از آهنگ‌های او تکمیل شده و در دست خیلی از افراد بود بنابراین در خصوص انتشار این قطعات هرکس که با زنده‌یاد پاشایی قرارداد داشته به لحاظ قانونی می‌تواند این تِرَک‌ها را منتشر کند. در غیر این صورت این امکان در صورتی فراهم خواهد شد که بازماندگان وی اجازه دهند.»

وی که تهیه‌کنندگی و ساخت مستندی درباره مرتضی پاشایی را نیز برعهده داشته در خصوص انتشار این فیلم عنوان کرد: «حدود ۶ ماهی است که این فیلم مستند آماده شده است. من در انتظار اجازه و تصمیم‌گیری خانواده مرحوم برای انتشار این اثر هستم.»

هاشمی در توضیح بیشتر تشریح کرد: «فیلم مستند «آقای خاص» نام دارد و ۶۰ دقیقه است. تمام افراد مرتبط با زنده‌یاد پاشایی در این مستند نقش دارند و خانواده پاشایی این اجازه را داده است که تمام افراد به دور از تمام اختلافات به‌وجود‌آمده که در فضای مجازی هم انتشار پیدا کرده است، در این مستند همکاری و حضور داشته باشند.»

وی تاکید کرد: «با اعلام رضایت خانواده پاشایی چگونگی انتشار و ورود فیلم مستند ارزیابی و بررسی خواهد شد. موسسه منتشرکننده این فیلم مشخص نیست اما مرکز اسلامی هنرهای زیبا (موسسه نماوا) تولید این مستند را برعهده دارد.»

هاشمی همچنین در سخنانش تصریح کرد: «قرار بر این بوده که این فیلم در سه یا پنج قسمت منتشر شود و ما اکنون در صدد انتشار اولین قسمت آن هستیم. ممکن است خانواده پاشایی تصمیم بگیرند که این مستند در قالب یک بخش در دسترس علاقه‌مندان و طرفداران این خواننده قرار گیرد که در این صورت قطعاً تابع تصمیم خانواده وی خواهم بود.»

وی پیش‌بینی کرد که احتمالاً این فیلم مستند پس از برگزاری سالروز درگذشت پاشایی منتشر شود.

 

مرتضی پاشایی

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle