دسته‌ها
پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

چطور ممکن است در هنگام خواب هم وزن کم کرد؟!

حتمن از خود پرسیده اید که چطور ممکن است در هنگام خواب هم وزن کم کرد؟! ما می گوییم که ممکن است؛ ببینید…
اتاق خواب تان را تاریکِ تاریک کنید. سال ها است که می شنوید که استفاده از لامپ های الکتریکی و یا خود را در معرض هر نور دیگری قرار دادن، در هنگام شب ، می تواند در خواب تان اختلال ایجاد کند. اما تحقیقات منتشر شده  در مجله ی “ریتم بیو لوژیک” نشان می دهد که حتا یک نور بسیار کم نیز می تواند باعث افزایش وزن در هنگام خواب شود. اگر در یک مکان روشن زندگی می کنید، حتمن از پرده های ضخیم برای اتاق خواب تان استفاده نمایید. و سعی کنید هر نور کوچکی را در هنگام خواب خاموش کنید.

کمی پروتئین بخورید. در حالی که تا کنون گفته می شد که خوردن قبل از خواب چندان برای تان خوب نیست، یک مطالعه ی جدید نشان داده است که یک میان وعده ی کوچک در واقع می تواند به کاهش وزن کمک کند. محققان دانشگاه ایالتی فلوریدا در یافته اند که افرادی که یک نوشیدنی حاوی پروتئین در حدود ۱۵۰ کالری را ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از خواب نوشیده اند، تجربه ی متابولیسم سریع تر، کاهش فشار خون، و عملکرد بهتر در سوخت و ساز بدن را داشته اند.

هم چنین یک تحقیق منتشر شده در ژورنال دیابت مشخص کرده که کمتر بودن دمای اتاق در هنگام خواب نیز می تواند به کاهش وزن کمک کند.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle