دسته‌ها
پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

بهترین روش سوزاندن کالری در یک ساعت

۱۰ راه جالب برای سوزاندن ۶۰۰ کالری در ۱ ساعت

به گزارش ویرلن ؛ پیروی از یک رژیم غذایی با ۱۵۰۰ تا ۲۲۰۰ کالری در روز می‌تواند دشوار باشد، به خصوص برای کسانی از ما که برای فعال ماندن به مقدار زیادی غذا نیاز دارند. خوشبختانه، همیشه ورزشی وجود دارد تا به ما کمک کند کالری‌های اضافه‌ای که در طول روز خورده‌ایم را بسوزانیم.

می خواهید در یک ساعت ۶۰۰ کالری بسوزانید؟ با خواندن مطالب زیر متوجه خواهید شد که این کار، آن‌قدرها که ممکن است فکر کنید سخت نیست:

کالری سوزی یک ساعته با ایروبیک‌های پربرخورد

ایروبیک‌های معمولی، عالی هستند و می‌توانند در افراد بالای ۹۰ کیلوگرم، در یک ساعت ۶۰۵ کالری بسوزانند. اما افرادی که حدود ۸۰ کیلوگرم وزن دارند، لازم است یک ساعت ایروبیک پربرخورد انجام دهند تا ۶۰۰ کالری بسوزانند.

کالری سوزی  یک ساعته با بسکتبال

یک مسابقه بسکتبال می‌تواند حدود ۶۵۰ تا ۷۵۰ کالری در یک ساعت بسوزاند و در هنگام بازی، فشار واقعا زیادی بر شما وارد می‌کند. دست از دویدن نکشید و تا آن‌جا که می‌توانید زمین بازی را بپیمایید تا قبل از تمام شدن یک ساعت، ۶۰۰ کالری بسوزانید.

کالری سوزی یک ساعته با بوکس

می‌خواهید در کمتر از یک ساعت ۶۰۰ کالری بسوزانید؟ یک مسابقه بوکس در رینگ حداقل ۷۰۰ کالری می‌سوزاند و یک بوکس معمولی، نزدیک به ۶۰۰ کالری. مهم نیست که شما چقدر کوچک یا سبک هستید، سخت تمرین کردن در باشگاه بوکس، یک راه عالی برای سوزاندن ۶۰۰ کالری است.

کالری سوزی یک ساعته با ورزش‌های سوئدی

ممکن است این کلمه را از اوایل دهه ۹۰ نشنیده باشید اما این اصطلاحی است که به تمرینات متداول وزن بدن اشاره دارد. داریم در مورد دراز و نشست، شنای سوئدی، بارفیکس و … صحبت می‌کنیم. آن‌ها را با شدت و سرعت زیاد انجام دهید تا در یک ساعت، ۶۰۰ کالری بسوزانید.

کالری سوزی یک ساعته با قایقرانی (پارو زدن)

با استفاده از دستگاه قایقرانی، بدن‌تان را به حرکت در آورید. شما می‌توانید با پارو زدن شدید به آسانی ۶۰۰ کالری در ساعت بسوزانید. اما حتی پارو زدن متوسط برای یک مرد یا زن ۸۶ کیلوگرمی کافی است تا به ۶۰۰ کالری برسد.

سوزاندن ۶۰۰ کالری در یک ساعت با تمرینات دایره‌ای

به جای آنکه بین هر ست در باشگاه به خودتان استراحت دهید، تمرینات دایره‌ای را امتحان کنید و هرگز ازحرکت بازنایستید. بعد از یک تمرین هل دادنی، یک تمرین کشیدنی و به دنبال آن یک تمرین پا انجام دهید. شما فقط در یک ساعت، ۶۵۰ کالری سبک‌تر خواهید شد.

کالری سوزی یک ساعته با اسکی صحرانوردی (کراس کانتری)

شما برای سوزاندن ۶۰۰ کالری در یک ساعت باید در یک سرعت نسبتا متوسط اسکی کنید. اما هر چه سریع‌تر اسکی کنید، کالری بیشتری خواهید سوزاند. اگر در مسابقات اسکی صحرانوردی شرکت کنید، می‌توانید در نیم ساعت، ۶۰۰ کالری بسوزایند.

سوزاندن ۶۰۰ کالری  در یک ساعت با دوچرخه سواری

سوار دوچرخه شوید و به شدت رکاب بزنید تا در یک ساعت، ۶۰۰ کالری بسوزانید. تا زمانی که با سرعتی بیش از ۲۲ کیلومتر در ساعت رکاب بزنید، آن ۶۰۰ کالری را در کمتر از یک ساعت خواهید سوزاند.

کشاورزی هم می تواند یک فعالیت کالری سوز باشد

شما خواه علوفه را به صورت دسته درآورید یا انبارتان را تمیز کنید، با یک ساعت کار سخت می‌توانید ۶۰۰ کالری بسوزانید.

کالری سوزی یک ساعته با فوتبال

شما می‌توانید تکل بزنید یا فوتبال تاچ یا فلگ بازی کنید اما اگر هدف شما سوزاندن ۶۰۰ کالری است، مطمئن شوید که گیرنده پاس یا حمل کننده توپ هستید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle