دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

شرایط تزریق بوتاکس

شرایط تزریق بوتاکس

بوتاکس که به عنوان یک عنصر جوانی شناخته می شود می تواند تاثیرات به سزایی در جوانسازی پوست داشته باشد. با تزریق بوتاکس تا حد ممکن از اخم کردن جلوگیری می شود،همچنین باعث پر شدن خطوط خنده شده و از ایجاد چین و چروک های ناشی از آن جلوگیری می نماید.

رفته رفته با بوتاکس پوست سفت تر و صاف تر می شود تا حدی که جای هیچگونه چروک برروی آن باقی نمی ماند، البته طول درمان با بوتاکس بسته به نوع بوتاکسی که انتخاب می کنید و تبحر پزشک در تزریق آن بستگی دارد، بسیاری از پزشکان و کلینیک ها برای این تزریق اقدام می کنند اما ممکن است که با نارضایتی فرد همراه باشد زیرا نه تنها مشکلات پوستی وی برطرف نمی شود بلکه عوارض جبران ناپذیری گریبان گیر وی خواهد شد.اگر تزریق به درستی انجام نشود ممکن است عضلات بیش از اندازه فلج و ضعیف شوند و یا عصب هایی که مورد نیاز است اصلا ضعیف نشوند. تزریق باید در مکان مشخص و اصولی انجام شود تا بهترین نتیجه را به فرد دهد.

برای تزریق بوتاکس باید توجه داشته باشید که شرایط آن را داشته باشید. در صورتیکه کاندید مناسبی برای این عمل نیستید بهتر است تا زمان ممکن از تزریق آن بپرهیزید. به طور کلی تزریق بوتاکس برای افراد زیر توصیه نمیشود .

شرایط تزریق بوتاکس
با بررسی نکات و موارد زیر می توانید تشخیص دهید که فرد مناسبی برای این عمل هستید یا خیر؟

در زیر اشاره ای به بیماران و افرادی داریم که تزریق بوتاکس برای آنها ممنوع است:

– فردی که دچار اختلالات انعقادی است کاندید مناسبی برای این عمل نیست .بنابراین تزریق بوتاکس در چنین افرادی توصیه نمی شود .
-زنان باردار و مادران شیرده نمی توانند از بوتاکس استفاده کنند. در این رابطه باید با مشورت پزشک از عوارض ناشی از آن آگاه شوید .
-افرادی که سنی کمتر از ۱۸ سال دارند نمی توانند این تزریق را انجام دهند، همچنین این تزریق در افراد بالای ۷۵ سال توصیه نمی شود.
-بوتاکس برای افراد مبتلا به بیماری ام اس ، میاستنی گراویس،نفروپاتی و نارسایی کلیه مضر است و باید از تزریق این ماده خودداری نمایند .
-افرادی که دچار بیماری های قلبی و عروقی حاد هستند نباید از بوتاکس استفاده کنند.
-افرادی که دچار عفونت های حاد هستند و یا بدن آنها دچار ضعف امنیتی است نباید این تزریق را انجام بدهند زیرا بوتاکس با تضعیف عضلات و عصب های آن همراه است .
-همچنین افرادی که در دو هفته ی اخیر واکسیناسیون انجام داده اند نباید بوتاکس کنند. باید مدتی از تزریق واکسیناسیون گذشته باشد. این کار باید با مشورت و مراقبت پزشک همراه باشد. بنابراین این مورد را به وی متذکر شوید.
-بیمارانی که دچار فلج عضلانی هستند نیز نمی توانند این تزریق را انجام دهند .
-افرادی که از داروهای ضد انعقادی استفاده می کنند.

منبع: سایت دکتر غلامین

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle