دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت

روشهای جراحی بینی

 جراحی بینی

به گزارش ویرلن امروزه اغلب افراد علاقه مندند که بینی زیبا داشته باشند و تناسب چهره شان را حفظ نمایند تا جذابیتشان افزایش یابد.اغلب با جراحی بینی اقدام به زیبایی بینی خود میکنند.جراحی پلاستیک بینی “رینوپلاستی” نام دارد.برای اینکه بتوانید یک عمل جراحی بینی موفق را داشته باشید نیاز است که در مرحله ی اول در انتخاب جراح بینی دقت نمایید. جراح بینی باید مهارت های مورد نیاز جراحی بینی را داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو عمل جراحی بینی را انجام دهد.

از سوالات متداولی که اکثر مردم میپرسند را از یکی از پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی به نام دکتر مهدی جعفری ، مطرح کرده ایم که در اینجا پاسخ ایشان را ذکر خواهیم کرد:

روشهای جراحی بینی

جراحی بینی به دو روش باز و بسته صورت میگیرد که روند انجام جراحی در هر روش فرق دارد.

  • جراحی بینی به روش باز : در این روش پوست وسط بینی برش داده می شود و پوست بینی بلند شده و اصلاحات مورد نیاز انجام میگیرد.این روش بیشتر در بینی هایی که دارای نوک پهن هستند صورت میگیرد. همچنین از این روش می توان برای جراحی بینی های کج و بینی هایی که نقص مادرزادی دارند استفاده نمود.در صورتی که بینی نیاز به استفاده از غضروف جهت ترمیم و تقویت بینی داشته باشد باید از این روش استفاده نمود.
  • جراحی بینی به روش بسته : از این روش برای انجام جراحی بینی هایی که قوز کمی دارند و نیاز به ترمیم خاصی در نوک بینی ندارند استفاده می شود.در این روش دستکاری بینی بسیار کم خواهد بود.

آیا بعد از عمل جراحی بینی استخوانی امکان بازگشت آن وجود دارد؟

امکان بازگشت مجدد برآمدگی روی بینی بسیار کم است و تاکنون به ندرت مشاهده شده است با این وجود مراقبت های بعد از عمل جراحی و رعایت نکات مربوط به توصیه های پزشک می تواند ریسک بازگشت ناهنجاری های مربوطه در این ناحیه را بطور چشمگیری کاهش دهد.

سن مناسب جراحی بینی

شاید برای شما هم سوال باشد که سن مناسب برای انجام جراحی بینی چه سنی است؟ برای خانمها حداقل سنی که باید جراحی بینی انجام گیرد ۱۶ سال تمام است و برای آقایان ۱۷ سال تمام است.دلیل این رنج سنی این است که غضروف های بینی تا این سنین در حال رشد هستند و به همین دلیل اگر جراحی بینی انجام گیرد ممکن است که مشکلاتی در ظاهر بینی به وجود آید و پشت بینی گود شود.

همچنین حداکثر سن برای انجام جراحی بینی ۶۰ سالگی است زیرا بعد از این سن مشکلاتی در ترمیم بینی صورت میگیرد و همچنین خطراتی از قبیل عوارض بیهوشی و یا بیماری های زمینه ای ممکن است برای فرد مشکل آفرین باشد.

منبع : سایت دکتر جعفری

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle