دسته‌ها
خرید اینترنتی

راه حل “صرفه جو” برای حل مشکل خرید / راهنمای خرید در قرن ۲۱

خرید کالا همیشه همراه با مشکلاتی لاینحل به قدمت صدها سال بوده که استارتاپ صرفه جو برای اولین بار آن‌ها را حل کرده است. یک راهنمای خرید رایگان که مشتریان را به سمت بهینه‌ترین خرید هدایت می‌کند.

کسب و کارهای نوپا در حوزه فناوری یا همان استارتاپ‌ها چند سالی است که در ایران به سرعت در حال رشد و پیشرفت هستند و در این بین برخی از آن‌ها علاوه بر رشد خیره کننده، توانسته اند مشکلات بسیاری از مردم را حل کنند. مجموعه صرفه جو را شاید بتوان پیشتاز این گروه از استارتاپ ها دانست که توانسته توجه مشتریان و سرمایه گذاران زیادی را به خود جلب کند و کاندیدای بهترین وب سایت ایران در هفتمین جشنواره وب ایران شود.

کارشناسان تعاریف مختلفی برای استارتاپ دارند اما نیل بلومنتال، موسس و مدیرعامل کمپانی واربی پارکر (Warby Parker) استارتاپ را یک کمپانی نوپا می‌داند که راه‌حلی نوین برای یک مساله دارد، حمیدرضا احمدی، دبیر کانون کارآفرینی نیز معتقد است استارتاپ یک کسب و کاری است که قسمتی از آن مبتنی بر فناوری باشد.

مانی راهنما در تشریح استارتاپ صرفه جو و چگونگی کمک آن به مردم اظهار داشت: صرفه جو یک راهنمای خرید است که به خریداران در انجام انتخاب آگاهانه کمک می‌کند تا مشتریان ناچار نشوند برای بهینه ترین خرید به جست و جوی مغازه به مغازه و سایت به سایت بپردازند.

مانی راهنما نحوه کارکرد این استارتاپ را شرح داد و افزود: خریداران و فروشندگان می‌توانند با مراجعه به وبسایت صرفه جو و یا با استفاده از اپلیکیشن مجموعه که در ا.اواسط دی ماه رونمایی می‌شود، به رایگان از امکانات آن استفاده کنند. مردم باید با اطلاع و آگاهی کامل از کالا و تامین کننده کالا اقدام به خرید کنند چرا که در این صورت می توانند بهینه‌ترین خرید را داشته باشند.

صرفه جو

وی ادامه داد: صرفه جو با رصد و مانیتور کردن بازار ایران ضمن ارائه اطلاعات دقیق قیمت کالاها و خدمات، بستری برای خریداران فراهم می‌کند تا قیمت کالا و یا خدمات مورد نظرشان را با تفکیک برند، فروشگاه و حتی شهر و استان مختلف بررسی و مقایسه کنند تا بتوانند از میان عرضه کنندگان آن، بهترین قیمت و به صرفه ترین خرید را انتخاب کنند.

راهنما به بررسی تخصصی کالاها در صرفه جو اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین مولفه های انتخاب آگاهانه، داشتن اطلاعات کامل از کالا مورد نظر است. در این راستا صرفه جو بررسی تخصصی کالاهای مختلف را در دسترس خریداران قرار می‌دهد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه صرفه جو به هیچ عنوان از فروشگاه ها پورسانت نمی‌گیرد تصریح کرد: این مجموعه همواره اطلاعات مستقیم بازار را بدون واسطه و وابستگی جمع آوری و عرضه می‌کند. در حقیقت صرفه جو به فروشگاه‌ها این فرصت را می‌دهد که قیمت و گارانتی، لوازم جانبی و امکانات دیگری که بر روی کالا و خدماتشان وجود دارد را در معرض دید بازدید کنندگان قرار دهند.

 

به زودی در بخش کالا ، قیمت دلار و سایر ارز ها و قیمت سکه و قیمت خودرو و در بخش خدمات، قیمت تور خارجی و داخلی نیز افزوده می شود.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle