دسته‌ها
حوادث

جنایت وحشیانه ناپدری شیطان صفت

مردی اهل ” ایرلند ” به اتهام تعرض به دخترانش بازداشت شد .

۳ خواهر اهل ” داربی – انگلستان ” پرده از راز مخوف دوران بچگی شان برداشتند و ناپدری جنایت کار خود را به پای میز محاکمه کشاندند .

براساس گزارش پلیس آقای  ” جمیز لاتون ” اصالتا ” ایرلندی “۴۴ ساله پس از بازداشت در اوایل امسال به اتهام کودک  آزاری و تعرض در دادگاهی که اخیرا برگزار شد محاکمه شد .

 جنایت وحشیانه ناپدری شیطان صفت پس از 25 سال فاش شد
در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد ” لاتون ” بی شرم که در اوایل دهه ۱۹۹۰ با مادر این ۳ قربانی ازدواج کرد و در همان زمان شروع به سو استفاده از این ۳ دختر که سن ۳ تا ۸ سال داشتند کرد به طوری که به گفته خواهر بزرگتر ” دنیل ” ۳۳ ساله که حالا  یک مدیر هتل می باشد و در زمان جنایت فقط ۸ سال داست مورد اذیت و آزار ” لاتون ” قرارمی  گرفت و بی خبر از اینکه همزمان ۲ خواهر کوچکترش ” پاتریکا ۶ ساله و ” تری آن ” ۳ ساله نیز از این جنایت در امان نبودند .

قربانیان در گزارش خود گفتند هنگامی که مادر شان آنها را برای کار کردن نزد ” لاتون ” تنها می گذاشت و این پدر بی رحم به محض رفتن مادر به اتاق خواب بچه ها  می رفت و آنها را مورد کودک آزاری قرار می داد تا ساعتی که مادر به خانه بر می گشت و قربانیان که از تهدیدات ” لاتون ” می ترسیدند هرگز از این ماجرا به کسی چیزی نگفنتد تا اینکه در سال ۱۹۹۹ با بازداشت ” لاتون ” به علت تجاوز به ۳ سال زندانی محکوم شد و قربانیان از دست او نجات پیدا کردند .
 جنایت وحشیانه ناپدری شیطان صفت پس از 25 سال فاش شد

پلیس همچنان افزود هنگامی که این ۳ خواهر در ۴ سال پیش شروع به صحبت کردن با یکدیگر کردند متوجه شدند که کودکی هر ۳ آنها توتسط ” لاتون ” نابود شده است و تصمیم به مجازات کردن او گرفتند در این راستا با استفاده از فیس بوک توانستند او را که در “آفریقا ” با یک خانم ازدواج کرده بود و زندگی می کرد را پیدا و ۳ سال بعد توسط پلیس که از مسافرت او به ” انگلستان ” مطلع شدند در هواپیما بازداشت کردند و به حبس بردند .

جنایت کار به اتهام چندین مورد سو استفاده و تعرض به ۱۲ سال زندانی محکوم شد .

 

باشگاه خبرنگاران

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle