دسته‌ها
حوادث

جنایت هولناک پسر جوان با یک ضربه چاقو

پسر جوانی که جنایتی هولناک را در خزانه رقم زده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در ساعت ۱۵:۰۰ مورخه ۲۲ آذر ماه، از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره جنایت به کلانتری ۱۶۰ خزانه اعلام شد ؛ با حضور مأمورین در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص که جوانی ۲۵ ساله بنام سعید که در یک سوپرمارکت کار می کرد ، در محل کار خود و با یک ضربه چاقو به قتل رسیده است .

من قاتل هستم:
همزمان با حضور مأمورین کلانتری جوانی ۱۸ ساله بنام امیر در حالیکه چاقویی خون آلود در دست داشت ، خود را به مأمورین تسلیم و عنوان نمود که قتل را وی انجام داده است .
پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ:
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

تحقیقات اولیه:
در تحقیقات میدانی بعمل آمده از محل جنایت مشخص شد که قاتل و مقتول هر دو از اهالی منطقه خزانه – خیابان شهید همدانی هستند که از مدت ها پیش با یکدیگر دوست بودند ؛ بنا بر اظهارات شاهدین صحنه جنایت ، قاتل در حالیکه یک قبضه چاقو در دست داشته به محل کار مقتول ( سوپر مارکت ) مراجعه و پس از ارتکاب جنایت به اهالی محل اعلام نموده که او سعید را به قتل رسانده و پس از آن نیز محل جنایت را ترک نکرده است ؛ در ادامه اهالی محل با ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به پلیس اطلاع می دهند.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهم در تحقیقات اولیه در خصوص انگیزه اصلی جنایت همچنان سکوت کرده و تحقیقات جهت شناسایی انگیزه جنایت در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است ؛ متهم نیز با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار این اداره (اداره دهم) قرار گرفته است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle