دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت

تاثیر سیگار بر جراحی بینی

تاثیر مشروبات الکلی و سیگار بر جراحی بینی

به گزارش ویرلن، بیشتر کاربران عزیز در شبکه های اجتماعی و وبسایت اینترنتی دکتر آرش نجف بیگی سوالاتی در رابطه با دلیل پرهیز از مصرف مشروب و کشیدن سیگار قبل و بعد از جراحی بینی می پرسند.

امروز تصمیم داریم تا در رابطه با اثرات مخرب سیگار و مشروب بر بدن و تاثیر آن در روند جراحی بینی مطالبی را ارائه نماییم.

قبل از جراحی بینی سیگار نکشید

به علت تأثیر نیکوتینی که سیگار بر روی بدن می گذارد ، توانایی بدن در جهت بهبودی از جراحی زیبایی بینی به تأخیر می افتد. در افراد سیگاری پس از انجام عمل های خاصی، میزان عفونت و عوارض بیهوشی بیشتر است، بنابراین جراح توصیه می کند که پیش از عمل بینی حتما از کشیدن سیگار و قلیان پرهیز کنید.

این تاثیر پذیری در بدن به قدری زیاد است و تفاوت های فاحشی ایجاد می کند که جراحان به بیمار تأکید می کنند حداقل دو تا چهار هفته قبل از جراحی زیبایی بینی و صورت از سیگار کشیدن پرهیز کنند. توجه داشته باشید که این دود سیگار نیست که تاثیرات منفی بر بدن می گذارد بلکه نیکوتین درون سیگار است که روند جراحی را دچار خلل می کند و دوره ی بهبودی فرد را دچار مشکل می کند .

تاثیر سیگار در جراحی بینی
قبل از جراحی بینی مشروب نخورید

مصرف الکل می تواند در حین جراحی مشکلات خونریزی حین عمل را در بر داشته باشد، الکل می تواند نتیجه ی جراحی زیبایی بینی شما را تحت تأثیر قرار دهد.
نتایج مصرف الکل قبل از جراحی بینی

  • تشکیل لخته ها را کاهش می دهد
  • خونریزی را افزایش می دهد
  • احتمال ابتلا به هماتوم را بالا می بردتوجه : توصیه می شود تا بیماران عزیز حداقل سه روز قبل از جراحی از مصرف سیگار و قلیان بپرهیزند.

منبع: سایت دکتر نجف بیگی

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle