دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت ویژه پزشکی و سلامت

افتادگی بینی بعد از عمل جراحی بینی

چرا نوک بعضی بینی ها مدتی بعد از عمل دچار افتادگی می شود؟

برخی از افراد از افتادگی بینی بعد از عمل جراحی بینی می رنجند، افتادگی معمولا مشکلی است که بسیاری از افراد قبل از انجام جراحی بینی از آن واهمه دارند و این مساله یک قضیه نگران کننده برای آنها محسوب می شود. معمولا افتادگی در بینی پیش از عمل جراحی وجود دارد و این مشکل به دلیل موارد ذیل رخ می دهد.

کوتاه بودن تیغه میانی
کافی نبودن اتصالات
بزرگ و بلند بودن غضروف سر بینی

نیاز است تا جراح با شناخت این علل قبل از عمل جراحی و برطرف کردن مشکلات آن در حین عمل جراحی نواقص موجود روی بینی را به خوبی از بین ببرد و باعث بهبود شکل ظاهری و از بین رفتن مشکلات داخلی بینی شود .

اصلاح دقیق و اصولی افتادگی بینی در حین عمل تضمین کننده استحکام نوک بینی برای همیشه است. بنابراین شناخت صحیح و معاینه ی اصولی در زمان مراجعه از اهمیت ویژه ای برخوردار است که می تواند نقش به سزایی در نتیجه عمل بینی داشته باشد.

چنانچه قبل از عمل عوامل اصلی افتادگی بینی شناخته نشده و بدرستی اصلاح نشوند افتادگی مجدد سر بینی حتمی خواهد بود.

جراحی بینی

بنابراین در انتخاب جراح بینی دقت کافی را داشته باشید زیرا ممکن است دراثر تشخیص غلط در زمان معاینه و جراحی غیر اصولی بینی ، شاهد افتادگی بینی بعد از عمل شوید. دقت کافی برای انتخاب جراح اطمینان خاطر بیشتری برای شما به همراه خواهد داشت .
آیا گذاشتن چسب برای مدت طولانی به جلوگیری از این افتادگی کمک می کند؟

اگر روش های صحیح در استحکام بخشیدن به بینی و نوک آن بدرستی انجام نشده باشد، چسب هیچ کمکی برای جلوگیری از افتادگی نمی کند.چسب بینی در واقع برای از بین بردن و یا کاهش میزان تورم بینی است ، و تا حد مشخصی می تواند از آسیب های احتمالی در روزهای اول جراحی بکاهد. توجه داشته باشید که بینی در صورت افتادگی به چسب بینی اصلاح نخواهد شد.

منبع: سایت دکتر شیرازی

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle