دسته‌ها
توریسم عمومی گردشگری گردشگری

سلفی خیلی خاص ممنوع!!

 ۲۷ نفر از کسانی که در سال ۲۰۱۵ تلاش کرده بودند یک سلفی خیلی خاص از خودشان بگیرند موفق به دیدن عکسشان نشدند. به گزارش ویرلن به نقل از واشنگتن‌پست در سال ۲۰۱۵، ۲۷ نفر در حال گرفتن عکس سلفی جان‌باخته‌اند که بیش از نیمی از این حوادث در هند رخ داده است.
سلفی گرفتن در مقابل قطار، توی قایق یا روی لبه‌ی لغزنده‌ی رودخانه ژست‌هایی بوده که منجر به مرگ این افراد شده است.
ژانویه‌ی سال گذشته ۳ دانشجو در نزدیکی ماثورا جان باختند. این سه نفر در حال سلفی گرفتن با قطار تصادف کردند. در ماه مارس نیز ۷ جوان که تولد دوستشان را در یک قایق جشن گرفته بودند، زمانی که داشتند برای گرفتن عکس سلفی تلاش می‌کردند قایقشان واژگون شد و براثر این حادثه جانشان را از دست دادند. همچنین در سپتامبر یک گردشگر ژاپنی از پله‌های تاج‌محل افتاد و از ناحیه سر آسیب دید.
چندی پیش به دنبال غرق شدن دو نفر که در حال گرفتن سلفی بودند پلیس بمبئی چند منطقه ازجمله پرترددترین مراکز گردشگری در مناطق ساحلی را «مناطق سلفی ممنوع» اعلام کرد.
در پی این اقدام سلفی گرفتن در ۱۵ منطقه‌ی شهر ازجمله ساحل «مارین درایو» و «گرگوم چو تاون» که از معروف‌ترین مراکز گردشگری شهر است را ممنوع شد.
سال گذشته مقامات استان ماهاراشترا سلفی گرفتن در اماکن برگزاری جشنواره هندوها را ممنوع اعلام کرده بودند. به گفته مقامات این استان، سلفی گرفتن ممکن است باعث وقفه و درنتیجه هجوم و زیر دست‌وپا ماندن مردم شود.
همچنین گفته می‌شود در اطراف این اماکن تابلوهای «منطقه‌ی سلفی ممنوع» نصب شده است.

 

 

 

 

منبع: کافه گردش 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle