دسته‌ها
اخبار داغ پزشکی و سلامت عمومی ویژه پزشکی و سلامت

استفاده از گن بعد از لیپوماتیک

استفاده از گن بعد از لیپوماتیک

به گزارش ویرلن، یکی از مسائلی که بعد از انجام لیپوماتیک باید به آن دقت داشته باشید مواردی است که باید بعد از آن رعایت کنید ، لیپوماتیک که یک روش موثر و مفید برای از بین بردن چربی های اضافی بدن است ، می تواند برای بسیاری از افراد مورد انجام باشد ، همانطور که می دانید ، لیپوماتیک جزو روش های دائمی برای از بین بردن چاقی های موضعی است .

بعد از اینکه روش لیپوماتیک را برای لاغری انتخاب کردید لازم است تا موارد بسیار مهمی را رعایت نمایید

استفاده از گن مخصوصا بعد از لیپوماتیک از مواردی است که باید آن را حتما رعایت نمایید.

پوشیدن گن بعد از لیپوماتیک برای تخلیه بهتر چربی ها از محل های لیپوماتیک است ، در واقع با فشاری که گن به بدن شما وارد می کند باعث می شود تا چربی ها ی باقی مانده در بدن شما به راحتی تخلیه شوند ، گن باید متناسب با فرم و سایز بدن خریداری شود و پیش از آن نیاز است تا سفارشات جراح را پیگیری نمایید .

لیپوماتیک

استفاده از گن در لیپوماتیک

توصیه می شود که ۲ تا ۳ هفته گن تنگ و ۴ تا ۶ هفته گن شل استفاده نمایند، این اقدام باعث می شود که تا نتایج درخشان تری از نتیجه لیپوماتیک دریافت نمایید .

بعد از روز جراحی نیاز است استحمام کنید ، تنها در زمان استحمام می توانید گن را بیرون بیاورید و بعد از آن نیز باید مجددا این اقدام را انجام دهید ،پوشیدن گن بعد از جراحی به مدت ۷ تا ۱۰ روز نیاز است و اگر بیشتر از این مدت مقدور بود بلامانع است .

پوشیدن گن باعث می شود تا پوست فشرده شود و در نهایت تخلیه چربی ها به صورت کامل انجام گیرد .

ممکن است احساسی مانند سرگیجه بعد از جراحی داشته باشید و پوشیدن گن برای شما دشوار باشد ، دقت داشته باشید که پیاده روی مختصر و پوشیدن گن بعد از جراحی الزامی می باشد .

منبع: سایت دکتر زرگری

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle