دسته‌ها
اخبار تکنولوژی اخبار خودرو برترینها حمل و نقل علمی و فناوری

کانسپت خودرو آفرود اماراتی

زاروق موتور! نامی تازه متولد شده از یک شرکت اماراتی است که با ارائه یک پیش نمایش از خودرویی آفرودی مخصوص مسابقات و مسیرهای شن و ماسه‌ای، هم نام خود و هم طرح آینده نگرانه خود را در مجامع بین المللی مطرح کرده است.
ویرلن : همانطور که می‌بینید، این اتومبیل به صورت دو درب و موتور میانی (در اصل موتور در انتهای کابین نصب می‌شود، ولی چون جلوی محور عقب قرار می‌گیرید و در عمل بین دو محور جلو و عقب نصب می‌شود، به آن موتور میانی می‌گویند) طراحی شده که طراحی و چهره آرایی آن توسط فیبرکربن شکل گرفته است. براساس ادعای طراح، این اتومبیل به طور کامل در امارات و با قطعات بومی ساخته خواهد شد و انتظار می‌رود که در ژانویه سال ۲۰۱۶ (اوایل سال ۲۰۱۶) طرح نهایی آن به مرحله تولید برسد که در این خصوص تعداد محدود ۲۰ دستگاهی و برچسب قیمتی پایه ۱۰۰ هزار دلاری برای آن پیش بینی شده است.
علاوه بر این‌ها، رازوق موتور عنوان کرده که این اتومبیل را در ابعادی ۴۲۰۰ میلی متری در طول و ۲۰۴۸ میلی متری در عرض با وزنی ۱۰۰۰ کیلوگرمی خواهد ساخت که در بطن آن از یک پیشرانه ۳٫۵ لیتری V6 با حداکثر قدرتی ۳۰۴ اسب بخاری و گشتاوری ۳۷۱ نیوتن متری استفاده خواهد کرد که ممکن است تا رسیدن به مرحله تولید، مقدار قدرت تولیدی آن به ۵۰۰ اسب بخار نیز افزایش یابد.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle