دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

کمپ‌های گردشگری در ساحل قشم

احداث ۱۲ کمپ گردشگری در نوار ساحلی جزیره قشم
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در چارچوب دستور ویژه رئیس جمهوری دولت تدبیر و امید برای رونق گردشگری جزیره، ۱۲ کمپ گردشگری تا پایان اسفند امسال در نوار ساحلی قشم به بهره برداری می رسد.
به گزارش ویرلن ؛ مسعود کرباسچی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این کمپ ها با استفاده از اعتبارات سازمان منطقه آزاد قشم احداث می شود، افزود: با بهره برداری از این کمپ ها، گردشگران نوروزی می توانند از خدمات ویژه این مناطق بهره مند شوند و با آرامش بیشتری از سفر خود در جزیره لذت ببرند.
وی ادامه داد: در این کمپ های گردشگری، امکانات اولیه ای همچون سرویس های بهداشتی و مکان مناسب برای برپایی چادر پیش بینی شده است و به این ترتیب با تمرکز گردشگران در مکان های در نظر گرفته شده، از پراکندگی و بی نظمی در خدمات رسانی جلوگیری می شود.
وی با بیان اینکه هم اینک گردشگران ورودی به جزیره در سطح پارک ها و خیابان های قشم به صورت پراکنده اقدام به برپایی چادر می کنند، گفت: این موضوع تصویر مناسبی برای گردشگری جزیره ارزیابی نمی شود و به دنبال تغییر چهره گردشگری قشم در ایام پیک مسافرت ها هستیم.
کرباسچی تاکید کرد: بی شک با افتتاح کمپ های گردشگری و ساماندهی مکان های اسکان موقت گردشگران، گردشگری در جزیره قشم بهتر از گذشته مدیریت می شود.
وی به ساماندهی واحدهای اقامتی جزیره قشم نیز اشاره و اضافه کرد: به منظور ارائه خدمات مناسب از سوی این واحدها، نظارت سازمان منطقه آزاد قشم در این حوزه ها تقویت می شود.
کرباسچی همچنین از برگزاری کلاس های آموزش هتلداری برای کارکنان واحدهای اقامتی جزیره قشم خبر داد و گفت: این امر تاثیر بسزایی در عملکرد بهتر این واحدها دارد و به افزایش استانداردهای گردشگری جزیره کمک می کند.
وی با بیان اینکه نیمه دوم هر سال به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی قشم، شاهد حضور تعداد زیادی از گردشگران به جزیره قشم هستیم، اظهار کرد: اجرای برنامه های یاد شده نقش مهمی در ارتقاء شاخص های گردشگری جزیره به ویژه در تعطیلات آخر هفته و ایام تعطیلات نوروز خواهد داشت.
معاون سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: پیش بینی می شود نیمه دوم اسفند تا پایان فروردین، شاهد افزایش تعداد گردشگران به این منطقه نسبت به مدت مشابه سال گذشته باشیم.
جزیره قشم با حدود ۱۱۷ هزار نفر جمعیت و یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع وسعت، شامل ۱۳۵ کیلومتر طول و عرض متوسط ۱۴ کیلومتر در جنوب کشور و در میان آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده و به تنهایی از ۲۲ کشور جهان بزرگتر است.
این جزیره با داشتن ظرفیت های مهم در حوزه های مختلف به ویژه گردشگری از جمله نخستین ژئوپارک بین المللی خاورمیانه از امتیاز ویژه در اقتصاد کشور برخوردار است و سالانه پذیرای میلیون ها مسافر و گردشگر داخلی و خارجی است که مقصد خود را بازارها و دیدن جاذبه های طبیعی این جزیره انتخاب می کنند.
از طرف دیگر با سرد شدن هوای نقاط مختلف ایران در نیمه دوم سال، این جزیره به دلیل آب و هوای معتدل، پذیرای خیل گردشگر داخلی و خارجی است که اوج این سفرها را می توان در تعطیلات نوروز مشاهده کرد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle