دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

هیجان انگیز ترین جاذبه های گردشگری در دنیا

قفس مرگ (استرالیا)

به گزارش ویرلن ؛شما می توانید برای ۱۵ دقیقه از نزدیک ترین فاصله به صورت بزرگترین کروکودیل های آب شور استرالیا خیره شوید و تنها فقط با یک شیشه چند اینچی از آن ها فاصله داشته باشید. یک قفس شیشه ای از شما و همراهتان حفاظت می کند که ظرفیت آن ۲ نفر است. معمولا شخصی شما را همراهی می کند تا کمک شما باشد. این ماجراجویی در پارک کروکودیل داروین استرالیا اتفاق می افتد.



بالن سواری بر فراز کاپادوکیا ترکیه

۱
از تفریحات ترکیه که تجربه ای فراموش نشدنی است، مشاهده منظره کاپادوکیا که از دیدنی های ترکیه است از داخل بالن های هوای گرم که در این منطقه در پرواز هستند و در واقع تجربه ای متفاوت با هر سفر دیگری می باشد. شما همچنین می توانید در سفر ترکیه بر فراز آسمان منطقه به همراه کبوتران نظاره گر کلیسا های مجلل و ستون های دودکش های پریان که در اشکال اهرام، مخروط ها و قارچ ها و کلاه های مختلف می باشند ، نیز باشید و لحظات خوشی را از تور ترکیه بخاطر بسپارید.


 

مسابقه تاکسی موتوری (تایلند)۳

این رویداد را با یک مسابقه عادی اشتباه نگیرید. گردشگران از هیجان مانور مارپیچ و پر سرعت تاکسی موتوری ها در کرآبی و بانکوک، به خصوص در خیابان های شلوغ، لذت می برند؛ زمانی که فقط چند اینچ تا اتوبوس ها و تاکسی ها فاصله دارند و به سرعت از کنار آنها عبور می کنند.

 


 

غذا خوردن بین زمین وآسمان۴
این تجربه در بسیاری از کشورهای دنیا از جمله چین و بلژیک بدست می آید. از شما و دوستانتان در ارتفاعی بیش از ۵۰ متر در آسمان پذیرایی می شود و همینطور که غذای خود را میل می کنید، بر ترس از ارتفاع خود نیز غلبه
می کنید. هر غذا حدود ۱ ساعت طول می کشد و اگر کسی زودتر از آن نیاز ضروری به سرویس بهداشتی داشته باشد، کل میز باید پایین بیاید. این میز غذا که توسط یک جرثقیل بین زمین و آسمان حفظ می شود، خاطره ای فراموش نشدنی برای مهمانان خود رغم می زند.

 


 

هیجان انگیز ترین تله کابین دنیا (چین)۵
۸ کیلومتر پائین‌تر از شهر ژنگ جیانگ (دینگ سابق) در استان شمالی هنون واقع در چین، کوه دروازه بهشت (تینمن چن) قرار دارد. بازدید کنندگان برای بالا رفتن و لذت بردن از مناظر آن دو راه بیشتر ندارند. راه اول این است که آنها باید با طی‌ کردن ۹۹۹ پله به بالای کوه صعود کنند که در طول آن هیچ سکوئی برای ایستادن و استراحت وجود ندارد. راه دوم، طولانی‌ترین تله کابین دنیاست که مسیری به مسافت ۷۴۵۵ متر و ارتفاع ۱۲۷۹ متر را پوشش میدهد. از ابتدا تا انتهای آن ۲۸ دقیقه طول می کشد.

 


 

رالی هیمالیا (هند)۶
چه چیزی رالی هیمالیا را از سایر مسابقات متفاوت می کند؟ در این ماجراجویی جذاب که ۵ روز طول می کشد، شما باید برای ۲ روز در ارتفاع ۴۵۷۲ متری رانندگی کنید. در این مسابقه تنها داشتن مهارت رانندگی کافی نیست. باید توانایی بالای ذهنی و فیزیکی داشته باشید تا هوای فوق العاده سرد و کاهش اکسیژن در آنجا را تحمل کنید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle