دسته‌ها
برترینها توریسم گردشگری گردشگری

هتل در زیر اقیانوس ، از منظره زیر آب لذت ببرید + عکس

گردشگری زیر آب ممکن است هدف بعدی در سفرهای لوکس باشد.

به گزارش ویرلن ؛ هتل Planet Ocean Underwater ایده ای است که توسط یکی از دوستداران سفر و مدیرعامل هتل Planet Ocean Underwater، تونی وب، ارائه شده است و اخیرا امتیاز آمریکا را برای این طراحی نوآورانه دریافت کرده است.

بنا به گفته ی وب، با هزینه ای برابر با ۳ میلیون دلار می توان زیر دریا “یک اتاق مهمان با آسانسور و کشتی پشتیبان” ساخت که به بازدیدکنندگان این امکان داده می شود نزدیک به ۹ متر زیر سطح اقیانوس بروند.

وب در مورد امکان انجام فعالیتهای زیر آب این چنین می گوید: ” تصور کنید که ۴۵ متر زیر آب باشید، اکنون چه کارهایی می خواهید انجام دهید؟”به گفته ی وی، ” شما می توانید غواصی کنید، شنا زیرآب انجام دهید و از همه مهمتر از منظره زیر آب لذت ببرید.”

این طراحی به ثبت رسیده دارای فضای کاربردی ۵متر در ۳متر است. هر اتاق دارای یک تخت دونفره ، یخچال، اتاق نشیمن با فضای سرگرمی و حمام است. و بر خلاف هتل زیر دریای معروف دیگر به نام  Jules Undersea Lodge، مهمانان لازم نیست دارای لوازم و گواهینامه های مخصوص غواصی باشند.

submerged-hotel-design
نقشه‌ی هتل زیر دریایی

هتل های زیرآب پدیده های نوظهوری نیستند. بنا به گفته ی وب، کارآفرینان در دبی و ابوظبی پروژه های بزرگتری را در دست اجرا دارند، اما قیمت اتاق اکثر آنها بین ۱۰ تا۱۱ میلیون دلار می باشد که در مقایسه با آنها قیمت اتاق های Planet Ocean بین ۳ تا ۶ هزار دلار تخمین زده شده است.

برخلاف هتل های سنتی، اتاق های Planet Ocean به صورت کپسولهایی هستند که همانند زیردریایی عمل می کنند، زیرا می توانند در اطراف حرکت کنند. در مواقع طوفان، این “اتاقها” می توانند به نقاط امن تری بروند.

ساخت اتاق مهمان زیر دریا و آسانسور به صورت تمام وقت، چهار ماه طول می کشد. طبق پیش بینی وب هتلداران در ابتدا ممکن است فقط یک اتاق را خریداری کنند اما با گذشت زمان و مشاهده درآمد پتانسیل این هتل وافزایش تقاضای مهمانان، خواهان افزایش اتاق ها خواهند بود.

submerged-hotel-capsule

هزینه ی طراحی هتلی با ۱۲ اتاق ۲۰ میلیون دلار می باشد.

در حال حاضر نمونه اولیه برای این طراحی در Key West ساخته شده است و قرار است برای اولین آزمایش به کوبا فرستاده شود. وب اکنون برای ساخت اتاق های بیشتر منتظر تاییدیه ای از دولت جزایر گراند کیمن می باشد.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle