دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

۱۴ هتل درجه یک تجاری در دبی

به گزارش ویرلن طیف وسیعی از تسهیلات اقامتی در دبی وجود دارد.  هتل های دبی عموماً در سه دسته ساحلی، شهری و صحرایی تقسیم می شوند. به منظور سفر کاری، بیشتر افراد یکی از هتل هایی که در مرکز شهر است را انتخاب می کنند تا بتوانند در یکی از کنفرانس هایی که در هتل های مرکز شهر برگزار می شود شرکت کنند، یا نزدیک به مرکز تجارت جهانی یا مرکز همایش های دبی باشند. همه این هتل ها نزدیک به فرودگاه هستند و در منطقه تجاری دبی واقع شدند.

اگر شما از نشستن در اتاق های جلسه خسته شوید، بسیاری از این هتل ها وسیله ایاب ذهاب برای رفتن به ساحل فراهم می کنند یا می توانید زمان آزاد خود را در مرکز اسپا، رستوران ها، استخرهای هتل ها یا مراکز خرید نزدیک این هتل ها بگذرانید که مطابق با کلاس جهانی ساخته شده اند.
اگر برای کارتان نیاز دارید که در مرکز شهر باشید و همچنین مایلید نزدیک به ساحل نیز باشید، می توانید نزدیک به «خور دبی» هتل رزرو نمایید. این رودخانه از خلیج فارس می آید و شهر را به دو قسمت تقریباً برابر تقسیم می کند.

۱. Hotel Al Bustan Rotana

موقعیت مکانی هتل: دبی؛ جاده Al Bustan

سال ساخت: ۱۹۹۷، تعداد اتاق ها: ۲۷۵، تعداد سوئیت ها: ۲۱

مهمانان با ورود به این هتل تحت تاثیر ترکیب منحصربفرد میزبانی عربی و معماری مجلل می شوند که این هتل را به یکی از هتل های برتر جهان تبدیل کرده است. این هتل ۵ ستاره در دبی اقامت مجللی فراهم می کند و یک پیشنهاد مناسب برای مسافران نکته سنج تجاری می باشد. این هتل در مرکز شهر دبی و نزدیک به مراکز خرید اصلی شهر قرار گرفته است و همچنین فقط چند دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد.
جایز برنده شده: «بهترین هتل های تجاری در دبی»

Hotel Al Bustan Rotana

۱

۲. Al Murooj Rotana Hotel and Suites

موقعیت مکانی هتل: دبی؛ واقع در خیابان Al Saffa

این هتل در پیچیدگی، لوکس بودن و فراهم کردن امکانات آسایشی سطح بالایی دارد و به عنوان یک هتل شیک، برای مسافران فضای داخلی جذابی را آماده کرده است. این هتل زیرمجموعه Al Murooj بلند آوازه در مرکز منطقه تجاری دبی قرار دارد. این هتل به دلیل معماری منحصربفرد و موقعیت مکانی عالی، پذیرای هر دو گروه مسافران تجاری و اوقات فراغت می باشد. این هتل سالن مجللی با ظرفیت ۱۵۰۰ مهمان برای جشن ها، صرف ناهار و مراسم شرکت ها دارد. همچنین برای مشتریان تجاری، فضا و تسهیلات VIP و اتاق های کنفرانس و جلسه با ظرفیت بیش از ۱۲۰ نفر در نظر گرفته شده است.
جایز برنده شده: «بهترین هتل های تجاری در دبی»

Al Murooj Rotana Hotel and Suites

۲

۳. Fairmont Dubai

موقعیت مکانی هتل: دبی؛ جاده Sheikh Zayed

سال ساخت: ۲۰۰۱، تعداد اتاق ها: ۳۹۴
در این هتل ترکیبی از طراحی معاصر و زیبای شهری بکار گرفته شده است و در مرکز تجاری دبی قرار گرفته است. این هتل شامل مجموعه ای از آپارتمان ها و دفاتر اداری می باشد و فاصله کمی با جاذبه های اصلی، مراکز خرید، کلوب های گلف و سواحل دارد؛ همچنین به طور مستقیم به مرکز همایش های بین المللی دبی راه دارد. از فعالیت هایی که در این محله رایج است می توان به کویرنوردی، شترسواری، قایق سواری روی رودخانه و بازدید از مسجد معروف دبی و باغ وحش و همچنین رفتن به یکی از بهترین پارک های آبی جهان اشاره کرد. بخش کاری شامل یک طبقه بورس و تجارت می باشد که دارای دفاتر مجازی و اتاق های هیات مدیره با تجهیز به خطوط DSL و اینترنت وایرلایس می باشد.
جوایز برنده شده: «بهترین هتل های تجاری در دبی» و «بهترین هتل از لحاظ مناسب بودن برای بچه ها در دبی»

Fairmont Dubai

۳

۴. InterContinental Dubai Festival City

موقعیت مکانی هتل: دبی؛ Dubai creek

سال ساخت: ۲۰۰۷
با برنامه ریزی های انجام شده قرار است این محل به یک مرکز عطف و قابل توجه تبدیل شود. از ویژگی های آن می توان به چشم انداز خیرکننده از زوایای مختلف اشاره کرد. این مرکز ۱۰ دقیقه رانندگی از فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و در مرکز «دبی فستیوال سیتی» معروف به شهری در شهری دیگر قرار دارد. این منطقه تفریحگاهی با ترکیبی از مراکز خرید، رستوران ها، سرگرمی ها، خانه ها، مدرسه ها، ادارات و هتل ها در یک جا می باشد. فضایی که برای مهمانی ها و جلسات در نظر گرفته شده ۳۸۰۰ مترمربع می باشد.
جایز برنده شده: «بهترین هتل های تجاری در دبی»

InterContinental Dubai Festival City

۴

۵. Jumeirah Emirates Towers

موقعیت مکانی هتل: دبی؛ مرکز مالی بین المللی دبی (DIFC)

سال ساخت: ۲۰۰۰، سال طراحی مجدد: ۲۰۰۵، تعداد اتاق ها: ۴۰۰
این برج ها در قلب منطقه تجاری دبی قرار گرفته است و بخش کاری این برج ها به طور کامل مجهز به Biz Pod می باشد و شامل ۳ اتاق هیات مدیره با قابلیت ویدیو کنفرانس پیشرفته می باشد. تراس های بزرگ و اتاق های شخصی در طبقات ۷ و ۸ چشم اندازهای دیدنی و جالبی را ایجاد کرده است. سالن معروف جلسات این برجها، در طول روز از نور طبیعی برخوردار است و می تواند به سه فضای مستقل و جداگانه برای جلسات مختلف تقسیم شود. رویدادهای کاری کوچکتر مثل جلسات کاری، کنفرانس ها، ناهار کاری و سمینارها را می توان در ۱۲ اتاق جلسه که شبیه اتاق های هیات مدیره ساخته شده است، برگزار کرد. شایان ذکر است که بخش کاری این برج ها ۲۴ ساعته باز هستند.
جوایز برنده شده: «بهترین هتل های تجاری ۲۰۱۴»، «بهترین هتل های تجاری در دبی»، «بهترین هتل ها برای جمع های دوستانه»، «۵۰ هتل ۵ ستاره برتر در سال ۲۰۰۶»، «۵۰ هتل ۵ ستاره برتر در سال ۲۰۰۷»، «۵۰ هتل ۵ ستاره برتر در سال ۲۰۰۸»

jumeirah emirates towers dubai

۵

۶. Kempinski Hotel Mall of the Emirates

موقعیت مکانی هتل: دبی؛ Al Barsha

سال ساخت: ۲۰۰۶، تعداد اتاق ها: ۳۹۳، تعداد سوئیت ها: ۸۵
این هتل سومین پیست اسکی بزرگ داخلی در دنیا و بزرگترین پارک پوشیده از برف را دارد. این هتل دلوکس ۵ ستاره به بزرگترین مرکز خرید راه دارد و با امکانات و تسهیلاتی که دارد مانند مرکز تخصصی سلامت، استخرها، زمین های تنیس و … تجربه کاملی از تجربه آسودگی و سلامتی را ارایه می کند. در بخش کاری همه سرویس های رایج ارایه می شود.
جوایز برنده شده: «بهترین هتل های تجاری در دبی» و «۵۰ هتل ۵ ستاره برتر در سال ۲۰۰۸»،

Kempinski Hotel Mall of the Emirates

۶

۷. Radisson Blu Hotel Dubai Deira Creek

موقعیت مکانی هتل: دبی؛ جاده Bani Yas

تعداد اتاق ها: ۲۸۷، تعداد سوئیت ها: ۳۹
این هتل در مرکز منطقه تجاری و خرید شهر قرار دارد و فقط چند دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد. این هتل ۵ ستاره جوایز معتبری برنده شده است از جمله به عنوان برترین هتل تجاری در خاورمیانه انتخاب شده است. این هتل دارای ۱۰ اتاق جلسه با چشم اندازهای پانوراما از بندرگاه دبی و برخورداری از نور طبیعی در طی روز می باشد. دو تالار این هتل ظرفیت برگزاری رویدادها تا ۷۰۰ نفر با تمامی تسهیلات موردنیاز را مهیا می کند. جوایز برنده شده: «بهترین هتل های تجاری در دبی» و «یکی از ۵۰ هتل ۵ ستاره برتر در سال ۲۰۰۷»

Radisson Blu Hotel Dubai Deira Creek

۷

۸. Raffles Dubai

موقعیت مکانی هتل: دبی؛ جاده Sheikh Rashed

سال ساخت: ۲۰۰۷، تعداد اتاق ها: ۲۴۶، تعداد سوئیت ها: ۵۶
معماری این هتل الهام گرفته شده از اهرام مصر است و این ساختار چشم انداز دیدنی از دبی را فراهم کرده است. از ویژگی های این هتل می توان به مرکز اسپا پیشرفته و اینترنت وای-فای رایگان در اتاق ها اشاره کرد. اتاق های هتل با زیورهای دست ساز و پارچه های شیک تزیین شده اند و هر اتاق دارای بالکن اختصاصی بزرگ می باشد که افق دبی به راحتی دیده می شود. همه واحدها دارای ماهواره، تلویزیون بزرگ و iPod می باشد. تالارها و اتاق های جلسه در این هتل ظرفیت ۵۵۰ نفر دارد.
جوایز برنده شده: «بهترین هتل های تجاری در دبی» و «یکی از ۵۰ هتل ۵ ستاره برتر در سال ۲۰۰۸»

Raffles Dubai

۸

۹. Shangri-La Hotel Dubai

موقعیت مکانی هتل: دبی؛ جاده Sheikh Zayed

سال ساخت: ۲۰۰۳، تعداد اتاق ها: ۳۰۳، تعداد سوئیت ها: ۳۱
این هتل اقامت لوکس را با میزبانی ویژه و ناهارخوری متمایز در مرکز دبی فراهم می کند. معماری و ساختار این هتل الهام گرفته از سبک معاصر و مجلل عربی می باشد که در ۳۰۳ اتاق و سوئیت استفاده شده است.
استفاده از رنگ های خاکی با روکش های چوب چنار و آثار هنری اصیل، فضای صمیمی را برای مهمانان فراهم کرده است. این هتل در مرکز تجاری و توریستی دبی قرار گرفته است و بخش کاری آن ۲۴ ساعته باز است.
جوایز برنده شده: «بهترین هتل های تجاری در دبی» و «یکی از ۵۰ هتل ۵ ستاره برتر در سال ۲۰۰۶»

Shangri-La Hotel Dubai

۹

۱۰. Taj Palace Hotel Dubai

موقعیت مکانی هتل: دبی؛ Al Riqqa

این هتل ۵ ستاره دلوکس در مرکز دبی واقع شده است و امکانات و خدمات کاملی را به مسافران ارایه می کند. در این محله مسافران می توانند فعالیت هایی مانند رفتن به بازارهای عربی، بازدید از مراکز فرهنگی و موزه ها را داشته باشند. همه اتاق های این هتل سبک معاصر و فضای راحتی ارایه می کنند. این هتل بزرگترین اتاق با ۶۱ مترمربع (با احتساب فضای بالکن) را در شهر دارد. مسافران می توانند در ۳ اتاق جلسه با آسودگی به کارهای خود بپردازند.
جایز برنده شده: «بهترین هتل های تجاری در دبی»

Taj Palace Hotel Dubai

۱۰

۱۱. Traders Hotel Dubai

موقعیت مکانی هتل: دیره، Abu Baker Al Siddiqu

سال ساخت: ۲۰۰۳، تعداد اتاق ها: ۲۵۰، تعداد طبقات: ۶
این هتل ۱۵ دقیقه با فرودگاه بین المللی دبی فاصله دارد و به مرکز تجاری دیره نزدیک است. دسترسی به این هتل راحت است و خوش آمدگویی آن به سبک عربی معاصر را دارد. آنچه این هتل را از هتل های دیگر متمایز می کند امکانات و تسهیلات هتل است. بخش کاری این هتل خدمات کاری متعددی را ارایه می دهد مانند تجهیزات A/V، اتصالات WAP.
جایزه برنده شده: «بهترین هتل های تجاری در دبی»

Traders Hotel Dubai

۱۱

۱۲. هتل Black Stone

موقعیت مکانی هتل: دیره، Al Muraqqabat

این هتل در مرکز تجاری دوبی قرار گرفته است، ۵ دقیقه پیاده روی با برج ساعت فاصله دارد و به فرودگاه بین المللی و مرکز همایش های دوبی نزدیک است. همچنین ۵ کیلومتر از ایستگاه مرکز تجارت جهانی دوبی فاصله دارد.
هر اتاق این هتل تلویزیون بزرگ و تهیه هوا دارد. باشگاه بدنسازی، سولاریوم و اسپا از دیگر خدمات این هتل هستند.

Black Stone

۱۲

۱۳. هتل Al sarab

موقعیت مکانی هتل: دیره

این هتل با طراحی مدرن و اتاق های مجلل در هر اتاق تلویزیون بزرگ، سیستم تهویه هوا و کانال های ماهواره دارد، همچنین اینترنت وای فای رایگان در همه واحدهای هتل قابل استفاده است.
این هتل ۱.۵ مایل از موزه دوبی، ۰.۵ مایل از مرکز تجارت جهانی، ۳ مایل از مرکز همایش های بین المللی و ۲.۵ مایل از فرودگاه بین المللی دوبی فاصله دارد.

al-sarab

۱۳

۱۴. هتل Suba

موقعیت مکانی هتل: دیره، Al Rigga street

این هتل ۴ ستاره با سبک مدرن و میزبانی گرم عربی در مرکز دوبی قرار دارد. از لحاظ دسترسی هتل، ۱ مایل با موزه دوبی، ۳ مایل از مرکز همایش های بین المللی و ۲.۵ مایل از فرودگاه بین المللی دوبی فاصله دارد. در این هتل هر اتاق iPad، تهویه هوا و تلویزیون بزرگ دارد. از خدمات دیگر این هتل می توان به امکانات برگزاری جلسه، تبدیل ارز، مرکز کاری، فتوکپی و اجاره خودرو اشاره کرد.

Suba

۱۴

 

رزرو هتل

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle