دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

معرفی نورنبرگ در آلمان

به گزارش ویرلن:

نورنبرگ
نورْنْبِرْگ یا نورِمْبِرْگ (آلمانی: Nrnberg) (انگلیسی: Nuremberg) شهری با ۱۸۶ کیلومترمربع مساحت و حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت در ایالت بایرن آلمان است.
دومین خط آهن آلمان در ۷ دسامبر ۱۸۳۵ بین دو شهر نورنبرگ و فورت در ایالت باواریا ایجاد شد.
مرکز اصلی دو شرکت بزرگ آدیداس و استدلر در این شهر است.

نورنبرگ شهری ایده ال برای زندگی، کار و تحصیل در آلمان
نورنبرگ (نورمبرگ) شهری است در استان باواریا درجنوب آلمان که در کنار رود پگنیتز و کانال آبی رودهای راین ودانوب قرارگرفته است. این شهر در فاصله ۱۷۰ کیلومتری از مونیخ ودر شمال آن واقع است و براساس آخرین سرشماری در سال ۲۰۱۵ دارای جمعیتی بالغ بر۵۱۷٫۴۹۸ می باشد که آن را در رده ۱۴ امین شهر بزرگ آلمان جای می دهد. به طور کلی ناحیه جغرافیایی و سیاسی نورنبرگ دارای جمعیت ۳٫۵ میلیون ساکن می باشد.

جغرافیا و آب و هوا
امروزه علاوه بر شهر اصلی نورنبرگ، این منطقه دارای دهکده های بسیار خوش آب و هوایی است. نورنبرگ دارای آب و هوای اقیانوسی می باشد بدان معنا که به دلیل محل قرارگیری و ارتفاع آن دارای زمستانهای ملایم تری نسبت به بقیه جاهای آلمان است. میانگین دما در زمستان بین -۳ تا ۴ درجه سانتیگراد می باشد ، این درحالی است که در تابستان ها هوا بسیار مطبوع است به طوری که از ۱۳ در جه سانتی گراد در شب ها به به ۲۵ درجه در بعد از ظهر افزایش می یابد .

برای مشاهده اطلاعات هتل نورنبرگ ، راهنمای جاذبه های تورنورنبرگ ، و گرفتن قیمت هتل های نورنبرگ ، به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل نورنبرگ ، را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle