دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

عجب جایی است این “نرماندی” فرانسه!

به گزارش ویرلن:

نرماندی ،منطقه ای در شمال غربی فرانسه که نام آن به خاطر نبرد مشهوری که در جنگ جهانی دوم در حواشی سواحل نرماندی اتفاق افتاد ،در تاریخ ماندگار شده است.
اما نرماندی به غیر از موزه و یادگاریهای آن زمانها،چیزهای دیگری از جمله جاذبه های طبیعی ، عمارت های تاریخی و … دارد که سبب شده نگاه گردشگران را تا حدودی از پاریس برداشته و به سوی خود جلب کند.

در ادامه طی یک سفر مجازی، در نرماندی گردش می کنیم:
جزیره “مونت سنت میشل” و قلعه مشهوری که در وسط آن جا خوش کرده است.این جزیره با اینکه بسیار کم جمعیت است اما سالانه ۳ میلیون بازدیدکننده دارد.جزر و مدهای فراوان آبهای اطراف جزیره مدام مسیرهای اتصال را قطع و وصل می کند.

صخره های “Etretat” یک روستای ساحلی بسیار کوچک است که به خاطر صخره های سفید و ۳ طاق طبیعی زیبا مشهور و الهام بخش نقاشان بسیاری بوده است.

“بایو” شهر زیبایی است که علاوه بر گوشه های دنج و تاریخی اش ، دارای یک اثر هنری به نام”فرشینه بایو”-پارچه گل دوزی شده که با تکنیک سوزن دوزی بافته شده- و در حقیقت پرده ۷۰ متری که ۵۰ صحنه از تسخیر انگلستان را توسط نورمن ها به تصویر کشیده است و در موزه شهر نگهداری می شود.

“ژیورنی” دیگر روستای کوچک نرماندی است که به خاطر وجود باغ و خانه زیبای”کلود مونه”-نقاش مشهور- بسیار مورد توجه است.

کلیسای جامع “روان” با ارتفاع ۱۵۱ متر یکی از بلندترین کلیساهای دنیا محسوب می شود و البته از لحاظ معماری نیز بسیار قابل توجه است.

برای مشاهده اطلاعات هتل در نرماندی، راهنمای جاذبه های تور نرماندی، و گرفتن قیمت هتل های نرماندی، به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در نرماندی، را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle