دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

سفر به شادترین مکان های جهان، سری آخر

به گزارش ویرلن:

با توجه به رشد اقتصادی سالم، افزایش امید به زندگی و سطح رفاه، ویتنام جایگاه مناسبی را در این رده بندی کسب کرده است. البته این کشور مسیری طولانی و گذشت چندین دهه را برای کسب چنین جایگاهی پشت سر گذاشته است.
بنابر دو گزارش مختلف و با در نظر گرفتن معیارهایی متفاوت، شادترین کشورهای جهان انتخاب شده‌ و می توانند به عنوان مقاصد گردشگری مناسبی نیز مورد توجه قرار بگیرند. “گزارش جهانی شادی” که از سوی سازمان ملل منتشر می شود، تصویری از شرایط شادی در جهان امروز را ارائه کرده و گزارش “شاخص شادی سیاره” چگونگی ایجاد تعادل بین رفاه شخصی، اثرات زیست محیطی و امید به زندگی در کشورهای مختلف را مورد توجه قرار داده است.

بلیز

تاریخچه‌ای غنی از آرامش، تنوع فرهنگی قابل توجه و برخورداری از دومین صخره مرجانی طولانی جهان، از ویژگی‌های اصلی کشور بلیز محسوب می شوند. حضور بلیز در میان بالانشینان این لیست برای گردشگرانی که از این کشور کوچک آمریکای مرکزی بازدید کرده‌اند، جای شگفتی ندارد. انگلیسی، زبان رسمی بلیز بوده و از این رو، بسیاری از گردشگران دچار مشکل ارتباطی با افراد محلی نخواهند شد. سواحل زیبا، جنگل‌های استوایی و مهمتر از همه، “چاله آبی” از جاذبه‌های این کشور محسوب می شوند.

 السالوادور

السالوادور در ایجاد تعادل بین سطح رفاه، امید به زندگی و اثرات زیست محیطی بسیار موفق عمل کرده و در میان پنج کشور برتر گزارش “شاخص شادی سیاره” قرار گرفته است. پس از گذشت سال‌ها از جنگ داخلی، اکنون گردشگران با مردمی خونگرم، طبیعت بکر و زیبا و جریان پر شور زندگی در شهرهای السالوادور مواجه هستند. نواحی ساحلی مانند “سانزال” و “سان بلا”، آتشفشان سالسالوادور، دریاچه “ایلوپانگو” و سایت تاریخی “قصر ملی” از جاذبه‌های این کشور محسوب می شود.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle