دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

روش انتخاب شهر برتر گردشگری کشور

شش شهر برتر مدیریت گردشگری کشور انتخاب و معرفی می شوند
بازرس عالی ارزیابی عملکرد ستاد اجرایی خدمات سفر کشور از ارزیابی فعالیت ستادهای خدمات سفر استان ها و معرفی شش شهر برتر مدیریت گردشگری برای اولین بار در ایران خبر داد.
به گزارش ویرلن از ایرنا ، محسن رنجبر چهارشنبه در بازدید از ستاد مرکزی خدمات سفر استان اردبیل در نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی الدین اردبیلی گفت: شهرهای برتر مدیریت گردشگری در ایران بر اساس هفت شاخص ستاد اجرایی خدمات سفر کشور ارزیابی ، انتخاب و معرفی خواهند شد.
وی افزود: یک شهر از بین هشت کلان شهر کشور ، دو شهر از مراکز استان ها ، دو شهر از میان شهرهای بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و یک شهر از میان شهرهای دارای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت به عنوان شش شهر برتر مدیریت گردشگری در ایران انتخاب و معرفی می شوند.
وی کیفیت اطلاع رسانی به گردشگران در ورودی شهرها ، برگزاری برنامه های فرهنگی هنری به مناسبت نوروز در سطح شهرها ، کیفیت و سطح خدمات عمومی شهری ، میزان کاهش تصادف ها درون شهری نسبت به سال گذشته ، نحوه نظارت بر خدمات سفر و رسیدگی به شکایت ها ، میزان اقامت مسافران و گردشگران در مراکز اقامتی شهرها ، مدیریت امور شهری ، تردد ، اقامت و پذیرایی از مسافران را هفت شاخص ارزیابی و انتخاب شهرهای برتر مدیریت گردشگری اعلام کرد.
رنجبر اظهار کرد: شاخص های مطرح برای هر استان ۱۰۰ امتیاز دارد و هر استان امتیاز لازم در هر بخش را کسب کند از نظر عملکرد و خدمات رسانی به مسافران نوروزی به عنوان استان رضایت بخش معرفی خواهد شد.
استان اردبیل به لحاظ دارا بودن شهرها، مناطق و جاذبه های گردشگری طبیعی مقصد سفر بسیاری از مسافران نوروزی و علاقمندان به طبیعت است.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle