دسته‌ها
برترینها توریسم گردشگری گردشگری

ترسناک‌ترین جاذبه گردشگری نروژ

تخته سنگی غول پیکر و البته جذاب. تصور کنید با هر قدم بر روی صخره به آغوش مرگ پاسخ مثبت دهید .

به گزارش ویرلن ؛ صخره ترولتانگا واقع در کشور نروژ، محل مناسبی جهت تنفس هوای آزاد برای ماجراجویان است. ۱۷ کیلومتر مانده به شهر “Odda” تجربه ای چالش برانگیز و البته حسی عجیب از حضور در آغوش مادر طبیعت. می توایند زنبیل را برداشته و در کانون خانواده به گردش روزانه بروید! منظره ای از هر آنچه در اطرافتان است.
تخته سنگی غول پیکر و البته جذاب. تصور کنید با هر قدم بر روی صخره به آغوش مرگ پاسخ مثبت دهید… چه حسی دارید؟
آیا مایل به ادامه مسیر هستید؟ شاید دیگر هیچ بازگشتی در کار نباشد… شاید هم وقتی در نوک صخره ایستاده اید باد صبا شما را همچون قاصدکی معلق در هوا به پرواز در بیاورد؟ کسی چه میداند؟

ترس۲
ترولتونگا صخره‌ای از جنس سنگ  “Skjeggedal” است که به صورت افقی از کوه بیرون آمده و در بالای اسکیه‌گه‌دال
در منطقه‌ای بنام اُدا در نروژ است. برای رسیدن به این منطقه بازدیدکنندگان اول باید وارد اُدا “Odda” شده و از طریق تیسه‌دال “Tyssedal” به اسکیه‌گه‌دال رفته و به اول راه به ترول‌تونگا خواهند رسید.
بیش از این بازدیدکنندگان و ماجراجویان با استفاده از تله‌کابین فاصله ۹۵۰ متری بالای سطح دریا استفاده می‌کردند، با این حال هم اکنون ماجراجویان باید از راه مارپیچ کوهستانی و همینطور راه هموار بصورت پله می‌توانند استفاده کنند. از این دو طریق بازدیدکنندگان جدید با استفاده از ردپای پیاده قبلی دیگران راه خود را پیدا خواهند کرد. تله‌کابین این منطقه متعلق به انجمن کوهنوردی نروژ است، که به کوهنوردان علاقه‌مند این امکان را می‌دهد که با گذراندن یک شب در ایستگاه در مناطق دیگر و به کوهنوردی طولانی تری ادامه دهند.

ترس

ترس۳

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle