دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

برج لندن با دریایی از شقایق قرمز احاطه شد

به گزارش ویرلن: نصب بیش از ۲ میلیون گل سرخ ۵ میلیون گردشگر را به برج لندن کشاند و این اثر را محبوب‌ترین میراث فرهنگی لندن کرد.

برج لندن با دریایی از شقایق قرمز احاطه شد . این کار هنری توسط هنرمند “پل کامینز” و طراح “تام پیپر” به یاد سربازان کشته شده در جنگ جهانی اول ایجاد شده است. این گل‌ها از جنس سرامیک ساخته شده است.
هریک از ۸۸۸،۲۴۶ گل قرمزی که در این یادمان ابتکاری دیده می‌شود، به صورت تقریبی نشان دهندهٔ کشته شدگان نظامی بریتانیا و مستعمرات این کشور دردوران جنگ اول جهانی است. دریای گل‌ها به گونه‌ای جالب چیده شده‌اند به نحوی که جریانِ این دریای سرخ از یکی‌ از پنجره‌های قلعه آغاز می‌شود. این پنجره را پنجره گریان نامیده‌اند.
این یادمان سرخ با عنوان”زمین بخون شسته و دریای سرخ ” درواقع برگرفته از بیت اول یک شعر گرفته شده است که شاعر این اثر یکی‌ از سربازان گمنام جنگ جهانی اول بوده ودرآن می‌گوید:«خون زمین و دریا را سرخگون کرد…»
با وجود استقبال بی‌ نظیر مردم، این طرح مورد انتقاد برخی‌ منتقدان قرار گرفته است. آن‌ها این اثر را “قابل توجه” اما “خسته کننده” نامیده‌اند. سازندگان این اثر اما می گویند بسیارمهم است که اثری به طور محسوس قابل درک باشد ما نباید همیشه تلاش کنیم تا اثری خلق کنیم که فهمیدش دشوار باشد.

برای مشاهده اطلاعات هتل در لندن، راهنمای جاذبه های تور لندن و گرفتن قیمت هتل های لندن به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در لندن را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle