دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

برترین هتل های دنیا در سال ۲۰۱۵

به گزارش ویرلن؛سایت تریپ ادوایزر هتل Gili Lankanfushi مالدیو را به عنوان بهترین هتل برای سال ۲۰۱۵ اعلام کرد. نرخ یک شب اقامت در این هتل ساحلی حداقل ۲۰۰۰ دلار است. مسافران با پرداخت این هزینه از چشم انداز وسیع اقیانوس، خدمه هتل، اینترنت رایگان و لباس­های مناسب ساحل بهره می­برند. با این وجود، این هتل یک قانون مبنی بر ممنوع بودن اخبار و کفش دارد که به طور جدی به آن پایبند است.

میهمانانی که در این هتل اقامت داشتند خدمات استثنایی هتل، مناظر و چشم اندازهای خیره کننده و کیفیت غذا را به عنوان فاکتورهای اصلی می­شناسند و بر این نظرند که این عوامل سفر آن­ها را جادویی کرده است. این هتل در سایت تریپ ادوایزر امتیاز کامل ۵ را کسب کرده است.

نمونه نظرات مسافران درباره این هتل در سایت تریپ ادوایزر:

“تعطیلات عالی به معنای واقعی کلمه” به گفته کاربری که در ژانویه ۲۰۱۵ در این هتل اقامت داشته است.

“غیر از ویلاهای بزرگ زیبا، چشم اندازهای رویایی از اقیانوس و غذای عالی آن، بیشترین چیزی که از این هتل دوست دارم کارکنان آن است. هر کارمند متعهد، آماده کمک کردن، مؤدب و با محبت است” به نقل از یکی از مسافران که در دسامبر ۲۰۱۴ در این هتل سفر خود را گذرانده است.

“هتل فوق العاده و مردم فوق العاده­ای که آنجا کار می کنند… قانون ممنوع بودن اخبار و کفش عالی است … این هتل یک مروارید است… اگر شما به دنبال مکانی می­گردید که فضایی لوکس در دل زمین باشد این هتل  بهترین انتخاب است … بسیار زیبا با غذای بی نظیر” به گفته یکی از مسافران در دسامبر ۲۰۱۴.

پس از هتل مالدیو نوبت به چهار هتل برتر دیگر می­شود که ۵ هتل برتر دنیا برای سال جدید را تکمیل می­کنند؛ هتل و اسپا Nayara در کاستاریکا، هتل Shinta Mani در کامبوج، Four Seasons در مجارستان و Belmond Palacio Nazarenas در پرو.

تریپ ادوایزر به عنوان بزرگترین وب سایت مسافرتی دنیا، برندگان سیزدهمین دوره برترین هتل ها به انتخاب مسافران را براساس میلیون­ها نظر و نقد از کاربران سایت در سراسر دنیا در بازه زمانی ۱۲ ماهه اعلام کرده است. جوایز امسال بیش از ۸۱۵۱ هتل و اقامتگاه برگزیده در ۸ ناحیه در سراسر دنیا را نشان می­دهد.

در زیر به معرفی ۱۰ هتل برتر از این لیست می پردازیم:

  1. هتل Gili Lankanfushi در مالدیو۱-gili-lankanfushi-maldives

این هتل که در اقیانوس هند قرار دارد، با ارائه خدمات اقامتی لوکس (البته بدون اینترنت بی سیم)، چشم انداز خوب به اقیانوس و اسپای مدرن و آرامش بخش به عنوان بهترین هتل از دیدگاه کاربران تریپ ادوایزر انتخاب شده است.  میهمانان از فرودگاه بین المللی ماله با طی کردن مسیر ۲۰ دقیقه ای به وسیله قایق به این جزیره خصوصی می رسند.

تمامی کلبه ها و تأسیسات هتل به روش های دوستدار محیط زیست ساخته شده اند و در هریک از آنها تلویزیون، کابل ماهواره، دستگاه پخش DVD، قهوه ساز تعبیه شده است. سالن اسپای هتل با ارائه روشهای سنتی آیروودا و برنامه های یوگا، خدمات منحصر به فردی به میهمانان ارائه می دهد. دیگر فعالیت های تفریحی هتل شامل تنیس، غواصی و گشت های جزیره می شود.

  1. هتل و اسپا Nayaraدر کاستاریکا۲-nayara

نایارا یک هتل بوتیک و اسپای لوکس است که در مجاورت آتشفشان آرنال قرار گرفته و توسط جنگل های بارانی کاستاریکا احاطه شده است. از مهمترین ویژگی های این هتل بانگالو با تراس اختصاصی و وان های بزرگ است. این بانگالوها با استفاده از مواد بومی و مبلمان آن بوسیله بومیان منطقه ساخته شده است و همه آنها از دستگاه پخش DVD، اینترنت و باغ گل برخوردارند.

گشت سافاری در پناهگاه حیات وحش کانونگرو، اسب سواری در مسیر آبشار فورتونا اسب سواری و پیاده روی در مسیر رودخانه سلسته از جذاب ترین فعالیت هایی است که میهمانان هتل می توانند انجام دهند. میهمانان در اسپا می توانند از ماساژ قهوه و گل های آتشفشانی نیز بهره ببرند. میهمانان در رستوران هتل که با چوب بامبو درست شده است، می توانند با خوردن غذای کاستاریکایی چشم انداز ۳۶۰ درجه ای به باغ داشته باشند.

  1. هتل Shinta Mani Club Siem Reap در کامبوج۳-shinta-mani1

میهمانان شینتا مانی در اتاق هایی به سبک معماری خمر اقامت می کنند و می توانند در فعالیت های توانمندسازی جوامع محلی شرکت کنند. میهمانان می توانند با مردم محلی و روستاییان کامبوج ملاقات داشته باشند و به این برنامه کمک کنند.

این هتل ۵ دقیقه پیاده با بازار قدیمی و مرکز شهر و ۱۰ دقیقه رانندگی با فرودگاه سیم ریپ و جاذبه باستانی انکور وات فاصله دارد. از امکانات این هتل می توان به اسپا، استخر روباز، سالن بدنسازی، گالری هنری، کتابخانه، محل بازی کودکان و اینترنت بیسیم سراسری اشاره کرد. میهمانان می توانند در کلاس های آشپزی سنتی هتل شرکت کنند. اتاق ها چشم انداز شهر یا استخر دارند و از تلویزیون بزرگ برخوردارند. رستوران هندوچینی هتل غذاهای خمری و بین المللی ارائه می دهد.

  1. هتل Four Seasons Hotel Gresham Palace در مجارستان۴-four-seasons-hotel-gresham

هتل گرشام در سال ۱۹۰۶ ساخته و در سال ۲۰۰۴ بازسازی شد. این هتل در بهترین مکان بوداپست در مقابل پل چین قرار دارد و خدمات لوکسی از جمله استخر، باشگاه بدنسازی و رستوران ارائه می دهد. همه اتاق ها و سوئیت های وسیع از ماهواره، دستگاه پخش DVD و اینترنت بی سیم برخوردارند و بعضی از اتاق ها بالکن با چشم انداز به رود دانوب دارند.

رستوران گرشام غذاهای ایتالیایی و مجارستانی ارائه می دهد و در آن موسیقی زنده پخش می شود. پارکینگ اختصاصی در سایت و ترانسفر فرودگاهی از دیگر امکانات و خدمات این هتل است.  قلعه بودا و کلیسای ماتیاس ۱۵ دقیقه پیاده با هتل فاصله دارند. یک مرکز تجاری پیشرفته نیز در این هتل تعبیه شده است.

  1. هتل Belmond Palacio Nazarenas در پرو۵-Belmond-palacio-nazarenas

از امکانات این هتل می توان به استخر شنا، اسپا و رستوران اشاره کرد. طرح این هتل از کاخ های قدیمی پرو و معماری اینکاها گرفته شده است. سوئیت های هتل پالاچیو به تهویه مطبوع، تلویزیون، دستگاه پخش DVD و حمام های خصوصی تجهیز شده است.

اسپای هتل از روشهای عطر درمانی و با استفاده از گل ها و گیاهان بومی کشور پرو و عسل، آووکادو، قهوه، گیاه کوکا و ذرت بنفش، به درمان بیماری های روحی و جسمی میهمانان می پردازد. رستوران سنزو غذاهای سبک آندین ارائه می دهد. میهمانان با میوه های تازه و بومی پذیرایی می شود. موزه اینکاها در فاصله ۲۱۵ یاردی هتل و سایت تاریخی ساکسایهانمان در فاصله کمی از آن قرار دارد.

  1. هتل Cocoa Island by COMOدر جزیره Cocoa۶-cocoa-island-resort

هتل Cocoa Island از اقامتگاه های لوکس در ساحل خصوصی جزیره کافو تشکیل شده است. خدمات درمانی پیشرفته ای در اسپای هتل ارائه می شود. سوئیت های مجلل هتل از قایق های ماهی گیری محلی به نام Dhoni الهام گرفته اند و همه آنها به ساحل کریستالی چشم انداز دارند و از تلویزیون بزرگ فلت و حمام های بزرگ با وان برخوردارند.

برنامه های استراحت و درمان خاصی از جمله طب آیروودا و یوگا در این هتل برگزار می شود. یک کتابخانه بزرگ با دسترسی به اینترنت پر سرعت نیز در این هتل تعبیه شده است. رستوران یوفا غذاهایی به سبک جنوب هند، غذاهای دریایی و غذاهای گیاهی ارائه می دهد. در روزهای خاص یک بوفه باربیکیو نیز از میهمانان پذیرایی می کند. این هتل از فروگاه ماله ۴۰ دقیقه با قایق فاصله دارد.

  1. هتل Alpin Spa Tuxerhof در اتریش۷-alpine-385x290

هتل ۴ ستاره ممتاز تاکسرهوف در ارتفاع ۱۳۰۰ متری از سطح دریا و در فاصله ۶ کیلومتری از یخچال هینترتاکس و در نزدیکی منطقه اسکی زیلرتال قرار دارد. در استخر سرپوشیده هتل یک اسپای بزرگ طراحی شده. تمامی اتاق های هتل به اینترنت Wi-Fi پر سرعت دسترسی دارند و از بالکن، حمام بزرگ، سشوار و میز کار برخوردارند.

رستوران هتل طیف وسیعی از غذاهای تیرولی (استانی در اتریش) و بین الملی را ارائه می دهد. علاوه بر بوفه صبحانه، پکیج HB میان وعده هایی را در عصر به همراه سوپ، سالاد و سس، قهوه و چای در سرتاسر روز ارائه می دهد. هتل تاکسرهوف طیف وسیعی از فعالیت های تابستانی و زمستانی نظیر تورهای کوهنوردی، دوچرخه سواری کوهستان و اسکی به میهمانان ارائه می دهد.

  1. هتل Al Maha در امارات۸-al-maha-385x290

ال ماها یک رویزورت کویری لوکس می باشد که خدماتی به سبک روستایی در صحرای دوبی ارائه می دهد. سوئیت ها معماری سنتی و مبلمان آنتیک دارند. حمام های بزرگ سوئیت ها، چشم انداز پانوراما به تپه رمل های کویری دارند. میهمانان می توانند در گشت های اسب سواری، شتر سواری و رانندگی با ماشین های ۴WD بر روی تپه رمل ها شرکت کنند.

خدمات تخصصی درمانی در اسپای مجهز این ریزورت ارائه داده می شود. غذای هتل شامل میان وعده های لذیذ و غذاهای لوکس با محتویات ارگانیک می شود. تمامی بخش های هتل به Wi-Fi رایگان دسترسی دارند و در سوئیت های هتل سونا و حمام های مجلل تعبیه شده است.

  1. هتل Estalagem St Hubertusدر برزیل۹-estalagem

هتل هوبرتوس در مقابل تپه های گرامادو در مقابل دریاچه سیاه واقع شده و از چشم انداز های خیره کننده و مسیرهای اختصاصی پیاده روی برخوردار است. سوئیت های لوکس هتل به سبک کلاسیک تزئیین شده اند و همه آنها تلویزیون LCD و چشم انداز به تپه های سبز دارند.

میهمانان هتل می توانند از پارک سیرا  (در فاصله ۳ کیلومتری) بازدید و از سالن بدنسازی پیشرفته، استخرهای گرم و خدمات ماساژ هتل استفاده کنند. یک کتابخانه دنج نیز در هتل طراحی شده و میهمانان در فضایی آرام در کنار شومینه می توانند کتاب مورد علاقه خود را بخوانند. صبحانه شامل آبمیوه، میوه، نان و لبنیات تازه می شود و رستوران غذاهای ایتالیایی و فرانسوی سرو می کند.

  1. هتل Tambo del Inkaدر پرو۱۰-Tambo

هتل لوکس تامبو دل اینکا تنها هتلی است که قطار اختصاصی به سایت باستانی ماچوپیچو دارد. در طراحی اتاق های هتل از منسوجات ملی و طراحی محلی استفاده شده است. تمامی اتاق ها بالکن اختصاصی با چشم انداز به طبیعت بکر منطقه دارند.

رستوران هاوا غذاهای لذیذ به سبک آندین با محتویات ارگانیک سرو می کند.

میهمانان می توانند از سالن بدنسازی و ماساژ حرفه ای هتل استفاده کنند. سرویس های ویژه ای در هتل برای فرودگاه ولاسکو که در فاصلی ۴۰ مایلی هتل قرار دارد، تعبیه شده است. میهمانان در این هتل فرهنگ سنتی اینکاها را تجربه و در گشت های ویژه ای از سایت باستانی ماچوپیچو بازدید می کنند.

 

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle