دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

بانکوک را بیشتر بشناسید

گذرتان که به بانکوک  افتاد یعنی به شهر چندملیتی با فرهنگ‌های درهم آمیخته و همزیست‌مدارانه سنت و نوگرایی قدم گذاشته‌ای! اینجا جواهری بیرقیب در جنوب آسیاست. به گزارش ویرلن ؛ هتلهای دست اول و مجلل شهر در جهان رتبه نخست را دارند. مراکز خرید بسیار مدرن، بازارها و فروشگاه‌های بزرگ، برندهای مشهور دنیا را عرضه میکنند و شبکه حمل و نقل درون شهری بسیار کارآمد و قابل دسترس به هر نقطه‌ای از شهر برقرار است. برای شما امکان دسترسی آسان به انواع رستوران‌های محلی و بومی تا غذاهای پخت‌سریع مهیاست. معابد جالب با راهبانی که پوشش زعفرانی دارند؛ خرده‌فروشان محلی همراه با تجربه قایقرانی در رودخانه چائوفرایا و سایر کانالهای آبی منتهی به خارج از شهر، تجربه گردشگری در بانکوک را معنای دیگری میبخشد.
از هم اکنون بدانید که ترافیک بانکوک آزارتان می دهد. برای این‌که وقتتان تلف نشود یک توک‌توک یعنی سه چرخه معروف تایلندی اجرا کنید و پس از طی کردن قیمت با راننده مراکز دیدنی شهر را ببینید. کاخ سلطنتی Grand Palace و مجسمه بودای زمردین شاخص‌ترین اثر دیدنی بانکوک است و در فهرست بازدیدهای داشته باشید. کاخ سلطنتی، بارزترین نمادهای خاندان سلطنتی را در مجسمه‌ها؛ تذهیب‌ها و معماری‌ها به نمایش گذاشته است. معبد فراکائو در محوطه کاخ سلطنتی از احترام خاصی در میان مردم تایلند برخوردار است.
علاوه بر آن معبد فائو Pho (بودای لمیده هم یکی از جالبترین معابد تایلند است که ۴۶ متر طول دارد. شب‌هنگام گردش با شناورهای تفریحی در رودخانه چائوفرایا را هیچ‌گاه از دست ندهید. این شناورهای تفریحی شما را به قلب شهر می‌برند در همین‌زمان می‌توانید از شکوه معبد آران که در شبهنگام نورانی و روشن میشود، لذت ببرید.
حتی‌می‌توانید قدری به عقب برگردید و سبک زندگی مردمان قدیم تایلند را تجربه کنید. به عمارت سلطنتی عمارت Vimanmek سری بزنید که در قرن نوزدهم و هم زمان با سلطنت رامای پنجم ساخته شده است. این بزرگترین عمارت سه طبقه در جهان است که با چوب ساج طلایی ساخته شده است. برخی از اتاقها هنوز به شیوه قدیم نگهداری میشوند. برای حضور در این محل همراهی یک راهنمای مجرب سودمند خواهد بود.
در بانکوک منطقه چینیها نیز سرزنده است با دکانها و مغازههای ریز و درشت فراوان. تقریبا از جان مرغ تا شیر آدمیزاد در این جا به فروش می رسد. اینجا به به دلیل این که تعداد زیادی طلافروشی دارد، به منطقه “جاده طلایی” معروف است. محصولات و گیاهان سنتی که برای درمان بهکار میروند در منطقه چینی‌ها فراوان می بینید. همینطور رستوارن‌هایی که غذاهای متنوع چینی عرضه میکنند.
اما یک گشت زیبا به شما توصیه می کنیم که با عنوان بازار شناور یا Floating Market شهرت دارد. با این گشت شما سفر در گذشته را تجربه خواهید کرد. جایی که رابطه نظام‌مند آب با سبک زندگی تایلندی را به‌خوبی درک میکنید. بومیانی که خانههایشان هنوز برآب است و در رودخانه زندگی میکنند؛ کسب و کارشان نیز با آب است. آنها در همین آبها فرزند بهدنیا میآورند و بزرگ میکنند و از دنیا می‌روند.
موزه مادام تسو از دیگر دیدنی‌های بانکوک است که در آن چهره‌های شاخص هنرمندان و سیاستمداران با موم به سبک مادام تسو لندن طراحی شده و شما می‌توانید با این مجسمه‌های فانتری عکس یادگاری در حالت‌های مختلف بگیرید. بانکوک شهر فرشته ها یک مقصد خاطره انگیز برای تفریح و آشنایی با مردمان مهربان است.

برای مشاهده اطلاعات هتل در بانکوک ، راهنمای جاذبه های تور بانکوک و گرفتن قیمت هتل های بانکوک به سایت رزرو هتل با ما مراجعه کنید. در این سایت شما می توانید با کارت های شتاب و بطور کاملا آنلاین رزرو هتل در بانکوک را با تخفیف های بسیار خوب انجام دهید.

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle