دسته‌ها
توریسم گردشگری گردشگری

باحال‌ ترین شهربازی‌های دنیا + عکس

شاید شما هم در سفر، جزء کسانی هستید که شهربازی از اولین الویت هایتان خواهد بود و هیجانی وصف ناپذیر را تجربه می کنید.در هر شهربازی ممکن است بخش یا وسیله ای از آن شهرت جهانی داشته باشد ولی الان بصورت کلی تر می خواهیم به آن بپردازیم.

به گزارش ویرلن ؛ سایت معروف تریپ ادوایزر که به عنوان یکی از مراجع و بانک های گردشگری شناخته می شود، همه ساله اقدام به انتخاب برترین شهربازی های دنیا می نماید. این وب سایت معمولا در این زمینه ، ۲۵ شهربازی برتر دنیا را در سال ۲۰۱۵ معرفی می نماید. در لیست فوق ۱۶ شهربازی برتر سال ۲۰۱۵ در آمریکا واقع شده اند. و شهربازی های دیزنی و یونیورسال استودیوز با بیشترین تعداد در این لیست می درخشند. همچنین دو نماینده نیز از قاره ی آسیا در این لیست خودنمایی می کنند.با هم ۱۰ تا از بهترین ها را خواهیم دید.

۱. یونیورسال آیلند آو ادونچر، فلوریدای آمریکا
بلیط این مجموعه ی بی نظیر (Universal’s Islands of Adventure) از ۴۷۰۰۰۰ تومان شروع می شود. این شهربازی بسیار بزرگ از هفت جزیره با تم های مختلف ساخته شده است. تم هری پاتر، پارک ژوراسیک، قهرمانان مارول و …. همگی از جزیره های خاص این شهربازی می باشند.

بهترین شهربازی ها

۲. دیسکاوری کو، فلوریدای آمریکا
شهربازی فوق (Discovery Cove) یک شهربازی استوایی بسیار ویژه تلقی می شود که در آن بازدید کنندگان می توانند با دلفین ها شنا کنند، از صخره های مرجانی زیر آّب دیدن کنند و از تماشای ماهی ها لذت برده و حتی با آنان شنا کنند.

بهترین شهربازی ها

۳. مجیک کینگدم دیزنی، فلوریدای آمریکا
برای بازدید از این شهر بازی (Magic Kingdom) می توانید بلیط یک روزه، دو روزه و یا سه روزه را تهیه کنید. نرخ بلیط یک روزه این شهربازی حدود ۳۶۰۰۰۰ تومان می باشد. این شهربازی جزء شهربازی های دیزنی می باشد  که می توانید از موجودات و سرگرمی های معرفی شده در سری کارتون های دیزنی دیدن کنید و از آن ها لذت ببرید. همچنین این شهربازی دارای مراسم آتش بازی بسیار هیجان انگیزی در شب می باشد.

بهترین شهربازی ها

۴. یونیورسال استودیوز هالیوود، کالیفرنیای آمریکا
بلیط ۲۹۰۰۰۰ تومانی این مجموعه (Universal Studios Hollywood) نیز برای تجربه لحظات فوق العاده خاصی که در فیلم های هالیوودی دیده اید، برای این شهربازی در نظر گرفته شده است. در این شهربازی می توانید انواع اتفاقات اکشن و هیجان انگیزترین لحظات فیلم ها را تجربه کرده و از یک استودیوی واقعی ساخت فیلم دیدن کنید. این مکان به عنوان پایتخت سرگرمی کالیفرنیا شناخته می شود.

بهترین شهربازی ها

۵. دیزنی هالیوود استودیوز، فلوریدای آمریکا
شهر بازی فوق (Disney’s Hollywood Studios) یکی دیگر از سری شهر بازی های دیزنی در دنیا می باشد که می توانید در آن از پشت صحنه ی ساخت فیلم های مختلف دیدن کنید. همچنین این شهربازی شما رو با خود به روزهای قدیمی دهه های ۱۹۳۰ و ۱۹۴۰ می برد و نحوه ی ساخت فیلم ها، معماری های گوناگون را به نمایش می گذارد. در این مرکز همچنین از برنامه های بسیار پرطرفدار تلویزیونی مثل امریکن آیدل و … نیز می توانید دیدن کنید.

بهترین شهربازی ها

۶. یونیورسال استودیوز، فلوریدای آمریکا
این شهربازی (Universal Studios Florida) دارای دو قسمت اصلی برای ساخت و تماشای پشت صحنه ی فیلم ها و قسمت دیگری با عنوان جزیره ی هیجان می باشد. قدم زدن در شب در این شهربازی بسیار لذت بخش است. همچنین این شهربازی دارای هتل و چندین رستوران می باشد.

بهترین شهربازی ها

۷. اروپا پارک، آلمان
و بالاخره بهترین شهر بازی غیر آمریکایی دنیا (Europa – Park) در قلب اروپا خود نمایی می کند. این شهربازی بین جنگل های سیاه و وژ واقع شده است و بیش از ۵ میلیون بازدیدکننده از این شهربازی در هر فصل دیدن می کنند. در این شهربازی یکی از بهترین ریزورت هتل های اروپا واقع شده است.

بهترین شهربازی ها

۸. دیزنی لند پارک، کالیفرنیای آمریکا
این شهربازی (Disneyland Park) بدون شک جزء مکان هایی هست که رویاهای شما به واقعیت تبدیل خواهند شد. این شهربازی برای پیر و جوان، کوچک و بزرگ، مکانی بسیار مفرح تلقی می شود. می توانید افسانه های موجود در انیمیشن های دیزنی را در این شهربازی از نزدیک تجربه کنید و از دیدن کاراکترهای کارتونی لذت ببرید.

بهترین شهربازی ها

۹. بتو کاریرو ورلد، برزیل
این شهربازی (Beto Carrero World) نماینده آمریکای جنوبی در این لیست می باشد. این شهربازی توانسته است در سال ۲۰۱۵ بیش از یک میلیون گردشگر جذب کند و به دلیل داشتن قسمت های مختلفی از قبیل باغ وحش، موتورسواری و انواع مسابقات هیجان انگیز، از محبوبیت خاصی برخوردار است.

بهترین شهربازی ها

۱۰. پورت اونچورا پارک، اسپانیا
بلیط این مجموعه (PortAventura Park) در حدود ۲۳۰۰۰۰ تومان می باشد. این شهربازی بزرگ در داخل خود از انواع آکواریوم ها و هتل ها بهره مند هست. این شهربازی از یک ریزورت بسیار مجهز ساحلی به عنوان یکی از برگ برنده های خود در مقایسه با سایر شهربازی ها استفاده می کند که در نوع خود بی نظیر است. همچنین این ریزورت در کوستا دورادا واقع شده است که یکی از استراحتگاه ها و تفرجگاه های اسپانیا محسوب می شود.

بهترین شهربازی ها

Subway Surfers

Shell Shockers

Crazy Roll

Minecraft

Cut the Rope

Solitaire

PUBG

Tunnel Rush

LOL Beans

slope game

Temple Run

Cat Trap Game

Free Racing

Moto X3M

Clash of Clans

Run 3

Snakes

Wordle